عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری چهارمین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آزادشهر


برگزاری چهارمین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آزادشهر

برگزاری چهارمین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آزادشهر

  برگزاری چهارمین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آزادشهر
 
چهارمین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آزادشهر با حضور اکثریت اعضاء  در محل اداره صنعت، معدن و تجارت  برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره  صنعت، معدن و تجارت  شهرستان آزادشهر، چهارمین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آزادشهر باحضور اکثریت  اعضای کمیسیون در محل اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آزادشهر برگزار گردید.
ابتدا تقی پور رئیس  اداره صنعت، معدن و تجارت آزادشهر ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین ، اظهار امیدواری کرد آثار مثبت جلسات کمیسیون نظارت را در سطح شهرستان شاهد بوده و بتوانیم در شرایط اقتصادی کنونی ، بازاریان را در رونق کسب و کار یاری نموده و رضایت مردم شریف منطقه فراهم گردد.
رئیس کمیسیون نظارت شهرستان از اتاق اصناف و مدیریت محترم اماکن نیروی انتظامی درخواست نمود با هماهنگی بیش از پیش و در جهت کاهش فاقدین جواز کسب، اداره صنعت، معدن و تجارت  را در انجام وظیفه نظارتی خود یاری نمایند. وی همچنین بر نظارت دقیق و مستمر شبکه بهداشت شهرستان بر وضعیت بهداشتی و تضمین سلامتی اقلام مصرفی و خواراکی از جمله فرآورده های لبنیات سنتی، انواع گوشت، رستوران ها و جگرکی ها و .... تاکید نمود.
در ادامه رئیس محترم امور مالیاتی شهرستان گزارشی از وضعیت و مشکلات وضعیت وصول مالیات از واحدهای صنفی ارائه و راهکارهایی جهت رفع موانع موجود با هماهنگی دستگاههای اجرایی ذیربط و اتاق اصناف و اتحادیه ها و نیز آموزش همگانی به مودیان محترم مالیاتی پیشنهاد نمودند.
کارشناس نظارت و بازرسی گزارشی از  بازرسی های انجام شده توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و نیز گشت های مشترک به همراه سایر دستگاههای اجرایی و اتاق اصناف در تیرماه  ارائه نمود.
کارشناس امور اصناف نیز گزارشی از  برگزاری انتخابات اخیر اتحادیه لوازم خانگی و افراد انتخاب در هیات مدیره اتحادیه مذکور بیان نمود. در پایان مواردی به تصویب اعضای کمیسیون نظارت رسید.

برگزاری چهارمین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آزادشهر

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 586
بازدید دیروز: 1709
بازدید ماه:9084
بازدید سال:19523
بازدید کل:2389849