عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری اولین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آزادشهر


برگزاری اولین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آزادشهر

برگزاری اولین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آزادشهر

  به گزارش روابط عمومی اداره  صنعت، معدن و تجارت  شهرستان آزادشهر، اولین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آزادشهر با حضور ملک حسینی معاون فرماندار شهرستان و اکثریت اعضای کمیسیون در محل اداره صنعت، معدن و تجارت آزادشهر تشکیل گردید.
ابتدا محمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آزادشهر ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین و  از اهتمام فرمانداری محترم شهرستان در خصوص امور اصناف و بازاریان و نیز حضور مستمر اعضای محترم کمیسیون در جلسات و فعالیت های سال 97 تقدیر و تشکر نمود. 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بر شناسایی دقیق فاقدین پروانه کسب بخصوص در حاشیه شهر و روستاها تاکید و اظهار امیدواری نمود در سال جدید در زمینه ساماندهی و کاهش چشمگیر فاقدین پروانه کسب از جانب دستگاههای متولی و ذیربط اقدامات اساسی به انجام برسد.
رئیس کمیسیون نظارت اظهار داشت:  آمار پرونده های در دست اقدام در زمینه صدور پروانه کسب توسط اتحادیه های  صنفی بیش از حد انتظار بوده و لازم است با تدابیر لازم از سوی اتاق اصناف و روسای اتحادیه ها ، پرونده های در دست اقدام در اسرع وقت تعیین تکلیف گردد. همچنین به جهت رفع اشکالات موجود در وصول جوابیه های استعلام ، استعلام های مورد نیاز صدور پروانه کسب در سال جدید توسط پست انجام گردد.
  در ادامه جلسه  ملک حسینی ضمن تشکر از اعضای کمیسیون نظارت شهرستان به جهت تلاش های انجام شده در سال گذشته، متذکر شد در جلسه آینده گزارشی از کلیه مصوبات جلسات سال گذشته و مصوبات اجرا شده و اجرا نشده ارائه گردد تا زمینه های لازم جهت اجرایی شدن همه ی مصوبات فراهم گردد. وی تاکید نمود جهت آشنایی کامل تر با قوانین و مقررات اصناف،  کتاب قانون نظام صنفی در اختیار همگی اعضای کمیسیون قرار گرفته و به طور کامل مطالعه و بازخوانی شود.
در ادامه موضوعات بر اساس دستور جلسه مطرح و پس از بحث و تبادل نظر، تصمیمات لازم اتخاذ گردید.



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 442
بازدید دیروز: 1709
بازدید ماه:8940
بازدید سال:19379
بازدید کل:2389705