عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری یازدهمین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آزادشهر


برگزاری یازدهمین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آزادشهر

برگزاری یازدهمین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آزادشهر

  به گزارش روابط عمومی ادره  صنعت، معدن و تجارت  شهرستان آزادشهر، یازدهمین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آزادشهر با حضور اکثریت اعضای کمیسیون در محل اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آزادشهر تشکیل گردید.
ابتدا محمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آزادشهر ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی ، فرارسیدن ولادت باسعادت دخت گرامی نبوت، حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و نیز ولادت حضرت امام (ره) را تبریک گفت.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکید نمود با عنایت به اینکه در آستانه عید نوروز قرار گرفته ایم، و نیز ضرورت خدمات رسانی مطلوب به مسافرین محترم، برگزاری گشت های مشترک با دستگاههای اجرایی مرتبط (اماکن نیروی انتظامی، مرکز بهداشت، اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت)  از مراکز تفریحی، هتل ها و رستوران ها انجام پذیرد.
رئیس کمیسیون نظارت اظهار داشت:  با عنایت به نزدیک شدن به ایام پایانی سال متاسفانه شاهد فعالیت تعدادی از دست فروشان و فروشندگان سیار در نقاط مختلف شهر هستیم که بدون مجوز اقدام به سد معبر نموده و مشکلات فراوانی برای مجموعه اصناف و بازاریان و شهروندان بوجود آورده است. و با توجه به رکود بی سابقه ای که بر بازار حاکم است تعدادی زیادی از بازاریان از این وضعیت بسیار ناراضی اند.
  وی از اتاق اصناف خواست در خصوص نظارت بر بازار و نحوه توزیع کالاهای تنظیم بازار  (گوشت و مرغ) بویژه زمان توزیع  جدیت و دقت کامل را اعمال نمایند. لازم به ذکر است سهمیه فعلی  اختصاصی گوشت و مرغ جوابگوی نیاز بازار آزادشهر نمی باشد و امید است با عنایت مقامات محترم استان، سهمیه مذکور افزایش یابد.
در ادامه موضوعات بر اساس دستور جلسه مطرح و پس از بحث و تبادل نظر، تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

برگزاری یازدهمین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آزادشهر

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 688
بازدید دیروز: 1709
بازدید ماه:9186
بازدید سال:19625
بازدید کل:2389951