عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بازدید مدیر مرکز شتابدهی صادرات استان گلستان از شرکت محصولات میوه خشک تانسو


بازدید مدیر مرکز شتابدهی صادرات استان گلستان از شرکت محصولات میوه خشک تانسو

 

بازدید مدیر مرکز شتابدهی صادرات استان گلستان از شرکت محصولات میوه خشک تانسو

  

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی آزادشهر، محمد اسدالله‌پور دستیار استاندار و مدیر مرکز شتابدهی صادرات استان گلستان به همراه سیدجواد کریمی فرماندار، حسین ممشلی مدیر جهادکشاورزی و مجید دولت‌آبادی رییس اداره صمت شهرستان، با خانم خوش‌قلب مدیرعامل شرکت تانسو در محل این شرکت دیدار و گفتگو کردند.

این بازدید و دیدار در راستای حمایت برای تأمین کالا و جذب مشتریان خارجی و صادرات محصولات با همکاری مرکز شتابدهی صادرات استان گلستان انجام شد.

به گفته‌ی اسدالله‌پور، افراد زبده در مجموعه مرکز شتابدهی صادرات برای تأمین کالا و جذب مشتریان خارجی آماده می‌شوند و در صورت نیاز به منابع مالی، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

شرکت تانسو که از سال ١٣٨۵ در ناحیه صنعتی آقچلی این شهرستان تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرده است، از برند‌های موفق در زمینه‌ی تولید میوه‌جات خشک و دارای صادرات به کشورهای همسایه و نیز اتحادیه اروپا است و تاکنون چند بار به عنوان شرکت تعاونی نمونه، کارآفرین نمونه و صادرکننده نمونه انتخاب شده است.

زمینه‌ی این بازدید و دیدار، در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو؛ زنجیره ارزش، توانمندی‌ها و فرصت‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران که در اردیبهشت‌ماه جاری با حضور تجّار و مسوولین ۴۰ کشور در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار و محصولات این شرکت در آنجا ارائه و مورد استقبال بازدید‌کنندگان واقع شده بود، ایجاد گردید. دکتر برزعلی رییس سازمان و پهلوانان معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان نیز از این نمایشگاه و محصولات این شرکت بازدید کرده بودند.

 

بازدید مدیر مرکز شتابدهی صادرات استان گلستان از شرکت محصولات میوه خشک تانسو

 


 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : جهاد
  • بازدید : 97
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 18140

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 500
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3631
بازدید سال:91160
بازدید کل:2461486