عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بازدید مدیر صنایع غذایی و تبدیلی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان از واحد تولید میوه خشک آزادشهر


بازدید مدیر صنایع غذایی و تبدیلی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان از واحد تولید میوه خشک آزادشهر

بازدید مدیر صنایع غذایی و تبدیلی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان از واحد تولید میوه خشک آزادشهر

 

 به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی آزادشهر، مهندس فاروقی؛ مدیر صنایع غذایی و تبدیلی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان به اتفاق مهندس حسینی؛ مدیر جهادکشاورزی شهرستان آزادشهر به همراه امرالله ممشلو و احمدرضا فیضی‌پور؛ کارشناسان صنایع فرآوری، از واحد تولید میوه خشک شرکت کشت و صنعت پویان گلستان (شرکت تعاونی لاله) واقع در ناحیه صنعتی آقچلی شهرستان آزادشهر با هدف بررسی فعالیت و اشتغال و همچنین تأمین سرمایه درگردش و کمک به صنایع در جهت پیشبرد اهداف فرآوری بازدید کردند.
این شرکت در سال ۸۵ با سرمایه‌گذاری ۴۸۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید. در سال جاری تاکنون مقدار ۲۰ تن انواع سبزیجات جهت مصرف خوراکی و مقدار ۸۰۰ تن میوه از انواع هلو، شلیل، آلو، خرمالو، کیوی، مرکبات، توت فرنگی و خربزه، فرآوری، بسته بندی و وارد بازار مصرف نموده است. در این واحد تعداد ۲۵ نفر مشغول به کار هستند.
فرآوری میوه با هدف تولید میوه خشک در فصل برداشت علاوه بر ایجاد ارزش افزوده، از کاهش قیمت جلوگیری کرده و به توسعه باغات در استان کمک می‌کند و همچنین امکان نگهداری میوه و مصرف آن را در تمام فصول فراهم می‌آورد. ویژگی عمده میوه خشک اینست که علاوه بر کاهش حجم و کاهش هزینه‌های نگهداری و حمل و نقل، امکان مصرف هر نوع میوه را در تمام مواقع سال فراهم می‌کند. این واحد جزء صنایع فعال و موفق استان است و هر ساله با فرآوری هزاران تن میوه و سبزیجات، به توسعه و اشتغال استان کمک می‌نماید.
در حال حاضر، در استان ۳ واحد تولید میوه خشک دارای پروانه بهره‌برداری از سازمان جهادکشاورزی با سرمایه‌گذاری ۸ میلیارد تومان و اشتغال ۸۷ نفر و ظرفیت اسمی ۶۱۰ تن ایجاد شده است.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : جهاد
  • بازدید : 875
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5177

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 84
بازدید دیروز: 3
بازدید ماه:4561
بازدید سال:15000
بازدید کل:2385326