عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری یازدهمین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آزادشهر


برگزاری یازدهمین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آزادشهر

برگزاری  یازدهمین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آزادشهر

  به گزارش روابط عمومی اداره  صنعت، معدن و تجارت شهرستان آزادشهر، یازدهمین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آزادشهر باحضور اکثریت  اعضا در محل اداره صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید.
کوهساری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آزادشهر فرارسیدن سالروز میلاد مولای متقیان امیرالمومنین حضرت علی (ع) و روز پدر را به حاضرین تبریک عرض نمود.
رئیس کمیسیون نظارت شهرستان اظهار داشت: با عنایت به قرار داشتن در ایام پایانی سال و افزایش تقاضا  در بازار بخصوص اقلام ضروری مثل روغن، برنج، تخم مرغ و انواع گوشت قرمز و مرغ و به منظور افزایش عرضه و نیز جلوگیری از افزایش قیمتها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ....  ،  واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف با هماهنگی اداره صمت و فرماندهی بسیج اصناف و اتحادیه های صنفی و مدیریت اماکن نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و .... ، در شیفتهای صبح و بعد از ظهر و انجام گشتهای مشترک نظارتی، وضعیت بازار را مورد نظارت و بازرسی قرار داده و گزارشات لازم را همه روزه به اتاق اصناف و اداره صمت ارسال نماید.
وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از پرداخت حقوق، عیدی و پاداش پرسنل اتاق اصناف و مدیران اجرایی اتحادیه های صنفی ، در خصوص تسریع در تعیین تکلیف منقضی شده ها و صدور پروانه کسب فاقدین و نیز دریافت عوارض سالیانه واحدهای صنفی تا پایان سال جاری تاکید نمود.
در ادامه این جلسه اعضای کمیسیون نظارت پس از بحث و بررسی  در خصوص نامه های رسیده و مطالب مطرح شده،  مواردی را به تصویب رساندند.
                                                                          


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 537
بازدید ماه:13350
بازدید سال:23789
بازدید کل:2394115