عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری دومین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آزادشهر


برگزاری دومین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آزادشهر

برگزاری دومین  جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آزادشهر

  به گزارش روابط عمومی اداره  صنعت، معدن و تجارت شهرستان آزادشهر، دومین جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آزادشهر باحضور اکثریت  اعضای کمیسیون در محل اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آزادشهر برگزار گردید.
ابتدا کوهساری سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آزادشهر ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و شب های قدر، شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) را تسلیت عرض نمود.
رئیس کمیسیون نظارت شهرستان همچنین گزارشی از وضعیت بازرسی های انجام شده از بازار و جذب و توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار جهت اطلاع اعضای کمیسیون ارائه نمود.
سرپرست اداره بر شناسایی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب و پیگیری واحدهای منقضی شده و تمدید آنها با قید فوریت و قرار گرفتن امر فوق در دستور کار اتحادیه ها و اتاق تاکید نموده  و پیرو آن اتحادیه ها را ملزم  به دریافت حق عضویت  نمود.
وی همچنین ازهمکاری بسیار خوب و مجدانه اماکن نیروی انتظامی ، اداره  تعزیرات حکومتی ، شبکه بهداشت و اتاق اصناف در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا تشکر و قدردانی نموده و خواستارادامه همکاری این دستگاهها در مراحل بعدی کنترل ویروس کرونا شد.
در ادامه  جلسه گزارشی از  بازرسی های انجام شده توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و نیز گشت های مشترک به همراه سایر دستگاههای اجرایی و اتاق اصناف ارائه و  رئیس امور مالیاتی ،  نماینده اماکن نیروی انتظامی ، رئیس اتاق اصناف ، فرمانده بسیج اصناف و نماینده شبکه بهداشت و ....  ارائه و حاضرین نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص امورات اصناف  اعلام و در پایان مواردی به تصویب رسید.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 388
بازدید دیروز: 2312
بازدید ماه:7177
بازدید سال:17616
بازدید کل:2387942