عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ۱۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی آزادشهر تخصیص یافت

فرماندار آزادشهر در بازدید از مجتمع نیمه کاره فرهنگی هنری شهرستان :

۱۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی آزادشهر تخصیص یافت

 

۱۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی آزادشهر تخصیص یافت

فرماندار آزادشهر گفت: ۳۵۰ میلیارد ریال از محل منابع اعتباری سفر استانی اسفندماه رییس جمهور به گلستان برای تکمیل عملیات ساخت مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان مصوب شد که تاکنون ۱۳۵ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر در بازدید از مجتمع نیمه کاره فرهنگی هنری آزادشهر اظهارداشت:‌ عملیات ساخت مجتمع بزرگ فرهنگی هنری آزادشهر از ۱۳۸۷ آغاز شد و تا پایان سال گذشته با مجموع هزینه کرد ۸۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: با تخصیص کامل اعتبار مصوب در سفر رییس جمهور به گلستان مجتمع فرهنگی هنری آزادشهر با ارتقای ظرفیت سالن آمفی‌تئاتر آن از ۲۵۰ نفر به ۵۰۰ نفر تا دهه فجر ۱۴۰۲ افتتاح خواهد شد.

فرماندار آزادشهر مهمترین دغدغه موجود در جامعه را مسائل فرهنگی دانست و گفت: تقویت برنامه‌های فرهنگی برای افزایش نشاط اجتماعی بارها از سوی رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های مختلف مورد تاکید قرار گرفته است.

کریمی ادامه داد: برای فعالیت‌های فرهنگی ابتدا نیاز است تا زیرساخت های آن مهیا شود و مجتمع‌های فرهنگی هنری تاثیر زیادی در توسعه فرهنگ و هنر در منطقه ایفا می‌کند.

وی افزود: مراکز فرهنگی با رویکرد تقویت روابط فکری و اجتماعی طراحی می‌شود و مکانی متعلق به مردم برای گذراندن اوقات فراغت با اجرای برنامه‌های فرهنگی به‌حساب می‌آید که مردم آزادشهر سال‌های زیادی منتظر بهره برداری از این پروژه نیمه تمام هستند.

فرماندار آزادشهر، کتابخانه نگین شهر را از دیگر نیازهای قابل پیگیری برای ارتقای سطح خدمات فرهنگی و هنری مردم شهرستان دانست و گفت: عملیات ساخت کتابخانه عمومی نگین شهر تا کنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم با تخصیص کامل ۱۵ میلیارد ریال اعتبار مصوب از محل سفر رییس جمهور به استان تا هفته دولت امسال تکمیل و به بهره برداری برسد.

کریمی اظهارداشت:‌ همچنین ساخت کتابخانه عمومی برای نوده خاندوز از دیگر مطالبات مردم آزادشهر محسوب می‌شود که پیگیر رفع شدن مشکلات آن از جمله جابجایی زمین مناسب با زمین فعلی واقع در حاشیه رودخانه هستیم.

 

۱۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی آزادشهر تخصیص یافت

 

۱۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی آزادشهر تخصیص یافت


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 1505
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 15482

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 576
بازدید دیروز: 288
بازدید ماه:12300
بازدید سال:22739
بازدید کل:2393065