عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بازدید دکتر رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به همراه مهندس کوهساری نماینده مجلس شواری اسلامی، سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر از مجتمع فرهنگی هنری نیمه تمام شهرستان آزادشهر


بازدید دکتر رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به همراه مهندس کوهساری نماینده مجلس شواری اسلامی، سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر از مجتمع فرهنگی هنری نیمه تمام شهرستان آزادشهر

بازدید دکتر رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به همراه مهندس کوهساری نماینده مجلس شواری اسلامی، سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر از مجتمع فرهنگی هنری نیمه تمام شهرستان آزادشهر

 

دکتر رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به همراه مهندس کوهساری نماینده مجلس شواری اسلامی و سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر عصر روز گذشته 12 تیرماه از مجتمع فرهنگی هنری نیمه تمام شهرستان آزادشهر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر،دکتر رعیت ضمن بازدید از پروژه مجتمع فرهنگی هنری آزادشهر، تکمیل و تجهیز پروژه های در دست احداث را یکی از اولویت های این اداره کل برشمرد و گفت: تکمیل و تجهیز مجتمع های فرهنگی هنری نقش بسیار زیادی در توسعه فرهنگ و هنر جامعه خواهد داشت.

وی افزود: مراحل اولیه تخصیص اعتبار برای این پروژه نیمه تمام انجام شده است و به زودی ادامه ساخت این مجتمع فرهنگی هنری آغاز خواهد شد.

در ادامه کوهساری نماینده بر لزوم تخصیص اعتبار مصوب سفر ریاست محترم جمهور جهت تسریع روند عملیات اجرایی این زیرساخت فرهنگی تاکید کرد. 

در پایان سید جواد کریمی با اشاره به اینکه وجود یک مجتمع فرهنگی هنری در این شهرستان به عنوان یک ضرورت اساسی به شمار می رود اظهار کرد : از همه ظرفیت ها برای تکمیل و به بهره برداری رسیدن این پروژه استفاده خواهیم کرد چرا که این مجتمع از زیر ساخت های فرهنگی شهرستان محسوب می شود.

با قول مساعد مسئولین مبنی بر تکمیل مجتمع فرهنگی هنری آزادشهر پیش بینی می شود این مجتمع تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 484
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3615
بازدید سال:91144
بازدید کل:2461470