عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ۹ پروژه زیرساختی آزادشهر برای اجرا در اولویت قرار دارد

فرماندار آزادشهر با عنایت به سفر ریاست محترم جمهور گفت :

۹ پروژه زیرساختی آزادشهر برای اجرا در اولویت قرار دارد

 ۹ پروژه زیرساختی آزادشهر برای اجرا در اولویت قرار دارد

فرماندار آزادشهر با تاکید بر استفاده از ظرفیت حضور رییس جمهور و هیات دولت در گلستان برای کمک به حل مشکلات منطقه گفت: ۹ پروژه نیازمند توسعه و نیمه تمام در این شهرستان در اولویت بررسی نماینده عالی دولت در سفر به آزادشهر قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی در گفت و گو با خبرنگار گزاری صدا و سیما اظهارداشت: این پروژه‌ها شامل توسعه بیمارستان حضرت معصومه(س) از ۶۴ به ۱۳۰ تختخوابی، سالن ورزشی مکتب الزهرا(س) نگین‌شهر، زمین چمن مصنوعی و مجتمع فرهنگی آزادشهر، بهسازی راه آزادشهر - شاهرود، آبرسانی و فاضلاب شهری آزادشهر، ساختمان شهرداری و آتش نشانی نگین شهر و لایروبی رودخانه‌هاست.

وی افزود: عملیات ساخت زمین چمن فوتبال مصنوعی آزادشهر از سال ۹۳ آغاز شد و تاکنون با هزینه ۳۰ میلیارد ریال ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل به ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

فرماندار آزادشهر فاضلاب شهری را از جمله نیازهای این شهرستان دانست و گفت: عملیات ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهر آزادشهر از سال ۸۹ آغاز شد و تاکنون با هزینه ۵۰ میلیارد ریال ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد برای ادامه کار نیاز به سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

ملک حسینی تنش آبی را از جمله معضلات مردم آزادشهر دانست و گفت: عملیات آبرسانی به شهرهای دارای تنش آبی و ارتقای کیفی آب شرب آزادشهر با جمع آوری چاه‌های مستقیم به شبکه و انتقال به مخازن ذخیره از سال ۹۹ با پیش بینی اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال آغاز شد و تاکنون ۸۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده و تکمیل آن نیاز به تامین اعتبار دارد. 

وی بهسازی راه اصلی شاهرود به آزادشهر را از دیگر مطالبات مردم برای ارتقای ایمنی این مسیر برشمرد و افزود: تاکنون برای اجرای این پروژه با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی هزار میلیارد ریال هزینه شد و برای تکمیل آن به ۱۰ هزار میلیارد ریال دیگر نیاز است.

اجرای این طرح پس از وقوع سیل سال ۹۳ و وارد شدن خسارت جدی به بخش‌هایی از این جاده دوباره به صورت رسمی و با برآورد اعتبار اولیه سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی آغاز عملیات ساخت سالن ورزشی مدرسه مکتب الزهرا (س) نگین‌شهر ویژه دانش آموزان را مربوبط به سال ۹۱ دانست و گفت: تاکنون با هزینه ۱۳ میلیارد ریال برای آن ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل آن به حدود ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

فرماندار آزادشهر با تاکید بر لزوم ارتقای بیمارستان این شهرستان، گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی حضرت معصومه(س) با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار سال ۹۵ افتتاح شد که با توجه به فضای کم و نیاز به راه اندازی درمانگاه تخصصی لازم است با تخصیص هزار میلیارد ریال اعتبار فضا و ظرفیت این بیمارستان به ۱۳۰ تخت ارتقا یابد.

بیمارستان ۶۴ تختخوابی حضرت معصومه(س) آزادشهر با زیر بنای چهار هزار و ۳۰۰ متر مربع و پنج میلیارد ریال اعتبار در دولت قبل به بهره برداری رسید و خدمات مختلفی در زمینه زنان و زایمان، داخلی، اطفال و جراحی عمومی و خدمات تصویربرداری مانند رادیوگرافی و سونوگرافی در این بیمارستان ارائه می‌شود.

ملک حسینی گفت: عملیات ساخت مجتمع فرهنگی هنری آزادشهر از سال ۹۰ آغاز شد و تاکنون با هزینه ۴۰ میلیارد ریال ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که برای تکمیل آن به حدود ۳۵۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است.

وی افزود: همچنین عملیات اجرایی ساختمان شهرداری و آتش نشانی نگین شهر از سال ۸۶ شروع شد و تاکنون با هزینه سه میلیارد ریال فقط ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل آن به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

فرماندار آزادشهر طول رودخانه‌های شهرستان را ۲۵۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت: عملیات لایروبی، دیواره و بسترسازی رودخانه‌های سطح شهرستان سال ۹۸ شروع شده و تاکنون با هزینه کرد ۳۰ میلیارد ریال ۲۰ درصد پیشرفت داشته است و تکمیل آن نیز به ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار دارد.

رییس جمهور با همراه شماری از وزرا روز جمعه ۱۳ اسفند در قالب شانزدهم سفر استانی دولت به گلستان سفر می کند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 248
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 14186

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 142
بازدید دیروز: 288
بازدید ماه:11866
بازدید سال:22305
بازدید کل:2392631