عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » رجبلی: رضایتمندی ، ارتقاء و حفظ کرامت مردم در سیستم های اداری، هدف نهایی طرح تکریم است


رجبلی: رضایتمندی ، ارتقاء و حفظ کرامت مردم در سیستم های اداری، هدف نهایی طرح تکریم است

رجبلی: رضایتمندی ، ارتقاء و حفظ کرامت مردم در سیستم های اداری، هدف نهایی طرح تکریم است

به گزارش روابط عمومی اداره صنعت ، معدن و تجارت ،خلیل رجبلی رئیس اداره در این زمینه گفت: در اجرای  بحث تحول اداری و تکریم ارباب رجوع بامراجعه کارشناسان سازمان ،صندوق طرح تکریم اداره  بازگشایی و  پس از بررسی فرمهای نظرسنجی از ارباب رجوع مورد شمارش قرار گرفته و نتایج آن جمع بندی و صورتجلسه گردید. رجبلی افزود: اساسا، احترام و تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی و ارتقاء و حفظ کرامت مردم در سیستم های اداری، هدف نهایی طرح تکریم است. در همین خصوص ساز و کار های لازم در ارائه خدمات مطلوب و موثر به مردم تحت عنوان اطلاع رسانی مناسب به مراجعان درباره نحوه خدمت رسانی از طریق بروشور، تابلو اعلانات، سایت اینترنتی ، تلفن گویای ستاد خبری و... از جمله اقدامات این اداره جهت کاهش فاصله زمانی و آگاهی بخشی و خدمات رسانی به شهروندان می باشد.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان آزادشهر اظهار داشت؛ پایبندی به اخلاق اسلامی ، متّصف بودن به صفت تقوا ،خدا ترسی ، خلوص نیّت در انجام وظیفه وبرخورداری از توانمندی و تخصص و داشتن نظم و انضباط در کارها از جمله اموریست که در ادارات باعث تحول در نظام اداری کشور و نیل به نظام مطلوب، صحیح و کارآمد تسهیل در اجرای برنامه های توسعه و ارائه خدمات مورد نیاز به مردم با کیفیت مطلوب می باشد.

رجبلی: رضایتمندی ، ارتقاء و حفظ کرامت مردم در سیستم های اداری، هدف نهایی طرح تکریم است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 157
بازدید دیروز: 685
بازدید ماه:12566
بازدید سال:23005
بازدید کل:2393331