به گزارش روابط عمومی اداره صنعت ، معدن و تجارت ،خلیل رجبلی رئیس اداره در این زمینه گفت: در اجرای بحث تحول اداری و تکریم ارباب رجوع بامراجعه کارشناسان سازمان ،صندوق طرح تکریم اداره بازگشایی و پس از بررسی فرمهای نظرسنجی از ارباب رجوع مورد شمارش قرار گرفته و نتایج آن جمع بندی و صورتجلسه گردید. رجبلی افزود: اساسا، احترام و تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی و ارتقاء و حفظ کرامت مردم در سیستم های اداری، هدف نهایی طرح تکریم است. در همین خصوص ساز و کار های لازم در ارائه خدمات مطلوب و موثر به مردم تحت عنوان اطلاع رسانی مناسب به مراجعان درباره نحوه خدمت رسانی از طریق بروشور، تابلو اعلانات، سایت اینترنتی ، تلفن گویای ستاد خبری و... از جمله اقدامات این اداره جهت کاهش فاصله زمانی و آگاهی بخشی و خدمات رسانی به شهروندان می باشد.
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان آزادشهر اظهار داشت؛ پایبندی به اخلاق اسلامی ، متّصف بودن به صفت تقوا ،خدا ترسی ، خلوص نیّت در انجام وظیفه وبرخورداری از توانمندی و تخصص و داشتن نظم و انضباط در کارها از جمله اموریست که در ادارات باعث تحول در نظام اداری کشور و نیل به نظام مطلوب، صحیح و کارآمد تسهیل در اجرای برنامه های توسعه و ارائه خدمات مورد نیاز به مردم با کیفیت مطلوب می باشد.