عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع تعلیم و تربیت و خانواده از دیدگاه قرآن کریم


برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع تعلیم و تربیت و خانواده از دیدگاه قرآن کریم

 

برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع تعلیم و تربیت و خانواده از دیدگاه قرآن کریم

 

  به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، اداره انجمن اولیا و مربیان با همکاری اداره امور قرآنی، نماز و عترت آموزش و پرورش و اداره اوقاف و امور خیریه استان، اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع تعلیم و تربیت و خانواده از دیدگاه قرآن کریم نمود.
  این کارگاه آموزشی که با تدریس آیت الله فاضل گلپایگانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و با حضور تعداد محدودی از همکاران اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان برگزار شد، در کانال انجمن اولیا و مربیان استان در شبکه شاد، برای بهره مندی خانواده ها و دیگر فرهنگیان استان نیز به صورت پخش زنده منتشر شد.
  آیت الله فاضل گلپایگانی ضمن اشاره به مسئولیت سنگین آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی، تخصص، تعهد، هنرمندی، خردمندی و هوشمندی معلم را اصل مهم و اساسی در تعلیم و تربیت دانست و افزود: علم برای تقویت عمل است و عالم بایستی به دانسته های خویش عامل باشد تا بتواند خود و متربی را به حیات طیبه رسانده و زندگی و زنده شدن را در متربی و خودش ایجاد کنند. علم ابزار رسیدن به قرب الهی و کار آموزش و پرورش تزکیه و تقویت تقوای خود و متربیان است.
 عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اهمیت اعتدال و میانه روی خانواده ها در تربیت فرزندان، خاطرنشان کرد: اولیای  دانش آموزان می توانند با عمل شایسته خود در محیط خانواده، الگوی مناسبی برای فرزندان باشند و آموزه های دینی را قبل از رسیدن به سن تکلیف به فرزندان خود ارائه دهند.
 ‏وی همچنین افزود: در عصرحاضر نظارت و مراقبت بیشتر والدین بر رفتار فرزندان ضروری است.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 509
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3640
بازدید سال:91169
بازدید کل:2461495