عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه مشترک شورای مرکزی انجمن اولیاومربیان شهرستان آزادشهر با شورای انجمن اولیا و مربیان استان


جلسه مشترک شورای مرکزی انجمن اولیاومربیان شهرستان آزادشهر با شورای انجمن اولیا و مربیان استان

 

جلسه مشترک شورای مرکزی انجمن اولیاومربیان شهرستان آزادشهر با شورای انجمن اولیا و مربیان استان

   به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، در جلسه مشترک شورای مرکزی انجمن اولیاومربیان این شهرستان با شورای انجمن اولیا و مربیان استان بر بهره گیری از ظرفیت مجمع نمایندگان استان جهت رفع مشکلات مدارس تأکید شد.

  قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر ضمن خیرمقدم به مدعوین و اعضای شورا،عملکرد خوب و روابط عمومی بالا را از ویژه گی اعضای انجمن اولیا و مربیان بیان کرد و افزود: ارتباط مستمر انجمن اولیا و مربیان با خانواده ها و مسئولین ادارات در پیشبرداهداف آموزش و پرورش نقش مهمی در توسعه آموزشی می تواند داشته باشد. وی درخصوص تعامل با مجمع نمایندگان استان بعنوان دستور کار جلسه هم گفت: بهره گیری از ظرفیت مجمع نمایندگان استان در رفع مشکلات مدارس می تواند زمینه تعالی آموزش و پرورش را فرآهم نماید. وی کسب رتبه اول استانی در میانگین نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم در خردادماه سالجاری  و نیز دهها افتخار استانی و کشوری دیگر را مرهون همکاری مستمر خانه با مدرسه دانست. وی تبدیل به احسن کردن فضاهای آموزشی بلااستفاده را باهدف ایجاد منابع درآمدی پایدار باهمکاری انجمن اولیا ومربیان شهرستان را در رفع مشکلات مالی مدارس مفید بیان کرد.
   آنگاه مهدی نظری کارشناس اداره انجمن اولیا و مربیان گلستان توسعه منابع انسانی را یکی از شاخص های توسعه پایدار بیان کرد و افزود: یکی از نکات مهم در سندتحول بنیادین آموزش و پرورش مشارکت اولیا در امور مدارس می باشد که بهره گیری از ظرفیت مجمع نمایندگان استان در این زمینه می تواند راهگشا باشد.
 

جلسه مشترک شورای مرکزی انجمن اولیاومربیان شهرستان آزادشهر با شورای انجمن اولیا و مربیان استان

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 119
بازدید دیروز: 662
بازدید ماه:2723
بازدید سال:13162
بازدید کل:2383488