عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » معرفی اقامتگاه بوم گردی مرزبن شهرستان آزادشهر


معرفی اقامتگاه بوم گردی مرزبن شهرستان آزادشهر

اقامتگاه بوم گردی مرزبن واقع در روستای مرزبن و در 3 کیلومتری شهرستان آزادشهر استان گلستان که در دل طبیعت بکر و بی نظیر این روستا واقع شده است اگر از هیاهوی شهر و مشغله های خود خسته شده اید این مکان بهترین انتخاب برای گذراندن اوقات فراغت بی دغدغه و راحت است چرا که علاوه بر هوای پاک و آزاد به دور از دود و دم شهر مسیر دسترسی این اقامتگاه نیز آسفالته بوده و این ویژگی در رسیدن به مقصد را تسهیل می کند.

رفتن به این اقامتگاه امکان آشنا شدن با فرهنگ مردم آن منطقه و خوردن غذاهای محلی در کنار آداب و رسوم خاص مردمانش را به هر مسافر می دهد

این بوم گردی دارای 2 فضای اقامتی بصورت واحد هایی مجزا می باشد که در آن ها تمامی امکانات رفاهی برای مسافران فراهم شده است. این 2 واحد 70 متری بوده و دارای 1 اتاق خواب، آشپزخانه مجهز به گاز و یخچال و...، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام هستند. واحد ها فاقد تخت خواب بوده و برای خواب تشک و پتو در اختیار مسافران قرار می گیرد. همچنین از بخاری گازی، بخاری هیزمی و کرسی جهت گرمایش و از کولر گازی جهت سرمایش فضا استفاده می شود. ظرفیت کلی این بوم گردی 25 نفر و اقامت به همراه وعده ی صبحانه محلی رایگان شامل عسل، کره، پنیر محلی و... می باشد. لازم به ذکر است ناهار و شام در این اقامتگاه فقط برای خانواده های حداقل 6 نفره طبخ می شود و مسافرانی که تعدادشان کمتر از 6 نفر است می بایست از آشپرخانه واحد اقامتی خود جهت پخت و پز استفاده کنند. غذاهایی نظیر کشک و بادمجان محلی، ماش پلو، لوبیا پلو، آش رشته و آش دوغ در این خانه بومی قابل سفارش هستند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

از سایر امکانات این بوم گردی می توان به پارکینگ غیر مسقف، راهنمای تور و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی جهت راهنمایی گردشگران خارجی اشاره کرد. مسافران با اقامت در بوم گردی مرزبان می توانند در مراسم های شادی و غزای روستا شرکت کنند، در فصول خاص مراسم گلاب گیری را از نزدیک ببینند و یا به چیدن توت فرنگی بپردازند. بازدید از آبشار ها و طبیعت اطراف، اسب سواری و پخت نان محلی از برنامه هایی ست که سفری خاطره انگیز را برایتان رقم بزند. علاوه بر آن اجرای موسیقی محلی، در صورت تمایل و با هزینه شخصی مسافران نیز امکان پذیر می باشد.

جاذبه های گرشگری
استان گلستان دارای تفرجگاه ها، طبیعت بکر و زیبا، آبشارها و چشمه ها و جاذبه های گردشگری بسیاری ست که مسافران با اقامت در بوم گردی مرزبان، علاوه بر گشت و گذار در کوچه باغ های روستا، می توانند به این تفریحگاه ها نیز سری بزنند. روستای فارسیان قانچی، روستای سوسرا، کوهسان بوقوتو، تفرجگاه جنگلی سوجاق، مجوعه تفریحی گردشگری زیتون برخی از جاذبه های طبیعت گردی آزادشهر هستند.

معرفی اقامتگاه بوم گردی مرزبن شهرستان آزادشهر

 

معرفی اقامتگاه بوم گردی مرزبن شهرستان آزادشهر

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 509
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3640
بازدید سال:91169
بازدید کل:2461495