عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جشن هفته وحدت در مدارس نگین شهر


جشن هفته وحدت در مدارس نگین شهر

 جشن هفته وحدت در مدارس نگین شهر

 

  به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، جشن هفته وحدت با حضور امامان جمعه اهل تشیع و سنت نگین شهر،مدیر آموزش و پرورش ،معاون پرورشی و تربیت بدنی ،مسئول بسیج دانش آموزی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج توحید در دبیرستان حضرت زینب(س) نگین شهر برگزار شد.
  در این جشن بابا محمدی امام‌جمعه نگین شهر ضمن تبریک ایام میلاد مبارک امام جعفر صادق بیان نمود از اقدامات ارزشمند پیامبرایجاد  عقد اخوت بین مسلمانان را بود .همچنین ایشان  وحدت را از نگاه مقام معظم رهبری که شامل ، ظهور قدرت اسلام و مسلمین ،عزیز شدن اسلام،  جلوگیری از ضربه پذیری دنیای اسلام ،به ‌وحشت افتادن دشمنان اسلام و قطع شدن تهدیدات دشمنان نسبت به مسلمانان برشمرد.
حاج آخوند خوجملی امام جمعه اهل سنت نگین شهر ضمن تشکر از برپایی این محفل نورانی بیان نمود هر چه برکت و رحمت است به خاطر مهندسی حضرت امام خمینی(ره) و تاکیدات مقام معظم رهبری درباره اهمیت وحدت و یکپارچگی می باشد که برای ما وحدت مایع نعمت است و همچنین پیامبر پرچمدار اسلام است و ویژگی شاخص نبی هم رئوف بودن وکریم بودن ایشان می باشد.
بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر هم ضمن تشکر از حضور امامان جمعه در جشن هفته وحدت ،از اهداف و برنامه ریزهای اصلی در آموزش وپرورش  تلاش برای انسجام و وحدت بخشی  در جهت تحکیم نظام وترویج معارف  اسلام و تعمیق مکارم اخلاق مورد نظر پیامبر اکرم می باشد.
این برنامه با اجراهای دانش آموزی و مولودی خوانی همراه بود و به صورت زنده و بستر شاد در گروه معاونت پرورش استان گلستان پخش گردید.

 

 جشن هفته وحدت در مدارس نگین شهر

 

 جشن هفته وحدت در مدارس نگین شهر

 

 جشن هفته وحدت در مدارس نگین شهر

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 678
بازدید ماه:1
بازدید سال:87530
بازدید کل:2457856