عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هدف دشمنان کمرنگ جلوه دادن وحدت بین شیعه و سنی است

فرماندار آزادشهر در جلسه هماهنگی هفته وحدت :

هدف دشمنان کمرنگ جلوه دادن وحدت بین شیعه و سنی است

 هدف دشمنان کمرنگ جلوه دادن وحدت بین شیعه و سنی است

فرماندار آزادشهر گفت: هدف نهایی دشمنان اسلام و انقلاب کمرنگ جلوه دادن و یا از بین بردن اتحاد و انسجام بین شیعه و سنی در جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های گرامیداشت هفته وحدت گفت: دشمن همواره تلاش می کند تا بر اعتقادات، باورها و ارزش های اسلام و انقلاب ضربه وارد کند و هدف نهایی آن کمرنگ جلوه دادن و یا از بین بردن اتحاد و انسجام بین شیعه و سنی در جمهوری اسلامی ایران است که آخرین اقدام آنان بمب گذاری در مساجد شیعیان کشور افغانستان است.

ملک حسینی خاطر نشان کرد : پیامبر اسلام (ص) به عنوان مهمترین نماد وحدت بین مسلمانان بوده و ما بایستی حول محور این نعمت ارزشمند به گونه ای عمل کنیم تا اتحاد وهمبستگی مان روز به روز تقویت شود. 

وی هفته وحدت و مناسبات ماه ربیع الاول بر استفاده از تمام ظرفیتها و هماهنگی ادارات و نهادهای شهرستان برای هرچه مطلوبتر برگزار کردن برنامه ها دراین هفته بیان نمود.

حجت الاسلام والمسلمین شهابی امام جمعه آزادشهر نیز در این جلسه با بیان اینکه نبی مکرم اسلام(ص) منادی و مظهر وحدت مسلمانان است گفت:  یکی از تاکیدات مهم دین مبین اسلام پرهیز از تفرقه و حفظ انسجام و یکپارچگی میان مسلمانان است، زیرا که وحدت و انسجام مسلمین موجب عزت و عظمت اسلام و مسلمین است. 

امام جمعه آزادشهر در ادامه بر لزوم تدوین و اجرای برنامه های منسجم و وحدت آفرین با مشارکت علما ، نخبگان و متنفذین شیعه و سنی در شهرستان آزادشهر تاکید نمود . 

حاج آخوند خوجملی امام جمعه اهل سنت نگین شهر در این جلسه ضمن تبریک بمناسیت فرارسیدن این ایام فرخنده و میلاد مبارک حضرت محمد مصطفی (ص) هفته وحدت را تجلی انسجام وحدت ملی  و نمایش آرای نقطه اتصال وحدت مسلمان جهان دانست.

امام جمعه اهل سنت نگین شهر هفته وحدت را به عنوان  فرصتی مغتنم و ارزشمند برای وحدت بین مسلمانان عنوان کرد و بر توجه کافی به برنامه های مناسب برای این هفته و برگزاری باشکوهتر مراسمات از سالهای گذشته تاکید نمود.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام بابا محمدی امام جمعه نگین شهر گفت :  تفرقه افکنی و ایجاد شکاف در بین مذاهب اسلامی از مهمترین برنامه های استکبار برای تضعیف مسلمانان است که مهمترین گام در راستای مقابله با این تلاش دشمنان پرهیز از مذهب و قوم گرایی و حفظ وحدت و یکپارچگی  در جامعه اسلامی است.

در این جلسه هر یک از مسئولین دستگاه ها و نهادهای برنامه های پیشنهادی خود را ویژه گرامیداشت هفته وحدت ارائه دادند.

گفتنی است همه ساله در سطح شهرستان آزادشهر در ماه مبارک ربیع الاول و در هفته وحدت مراسمات مذهبی ، مولودی خوانی و برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و اجتماعی برگزار می شود.

از ۱۲ تا ۱۷ربیع الاول به نام هفته وحدت نامگذاری شده است و هرسال در این ایام برنامه هایی به منظور حفظ انسجام و وحدت بین مسلمانان برگزار میشود.

 

هدف دشمنان کمرنگ جلوه دادن وحدت بین شیعه و سنی است

 

هدف دشمنان کمرنگ جلوه دادن وحدت بین شیعه و سنی است

 

هدف دشمنان کمرنگ جلوه دادن وحدت بین شیعه و سنی است

 

هدف دشمنان کمرنگ جلوه دادن وحدت بین شیعه و سنی است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 197
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 12668

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 678
بازدید ماه:1
بازدید سال:87530
بازدید کل:2457856