عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » با انتشار فراخوان؛ پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه آغاز به کار کرد


با انتشار فراخوان؛ پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه آغاز به کار کرد

 با انتشار فراخوان؛ پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه آغاز به کار کرد

 

در راستای توسعه فرهنگ سرمایه گذاری و افزایش سواد مالی در جامعه و به منظور توسعه همکاری بازار سرمایه با رسانه‌های کشور اعم از مطبوعات، خبرگزاری‌ها و شبکه‌های رادیو و تلویزیونی و نیز قدردانی از تلاش و همت فعالان عرصه رسانه، پنجمین جشنواره رسانه های فعال کشور در حوزه بازار سرمایه از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار با عنوان «جشنواره ملی بورس و رسانه» برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر، پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه با هدف تقویت زمینه های اطلاع رسانی مناسب برای افزایش سواد مالی جامعه ، ارتقاء فرهنگ سرمایه گذاری بر پایه ارزش‌های اسلامی- ایرانی در کشور ، تجلیل از نقش خبرنگاران و صاحبان آثار رسانه‌ای در نقادی و هم‌افزایی حوزه‌های مالی و سرمایه‌ای کشور، استعدادیابی در بین جامعه خبری و شناسایی خبرنگاران علاقه‌مند به مفاهیم بازار سرمایه ، فراهم‌آوردن زمینه افزایش سهم بازار سرمایه در اقتصاد ملی برپا می شود.

نقش بازار سرمایه در تامین مالی بنگاه‌ها ، اثر متقابل بازار سرمایه و کسب و کارهای نوین در رشد اقتصادی کشور، نقش بورس‌های کالایی در شفافیت اقتصادی و جلوگیری از انحصار، چگونگی توسعه فرهنگ سهامداری در افق پیش روی بازار سرمایه، نحوه اثرگذاری بازار سرمایه در حمایت از تولید،تاثیر توسعه ابزارها و نهادهای مالی در افزایش کارایی بازار سرمایه، آزادسازی سهام عدالت و افزایش نقش مردم در اداره امور اقتصادی کشور، ترویج سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در بازار سرمایه و توسعه سواد مالی محورهای این جشنواره است.

جشنواره شامل دو بخش است و شرکت‌کنندگان بر حسب آثار خود می‌توانند در هر یک از بخش‌ها یا هر دوی آنها اثر خود را ثبت کنند. در بخش دیداری و شنیداری (رادیو، تلویزیون، محصولات صوتی و تصویری شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های تلویزیونی اینترنتی) شامل 1- خبر 2- گزارش 3- مستند 4- گفتگو و اجرا 5- اثر در قالب شهروند- خبرنگار ) و بخش رسانه های مکتوب و دیجیتال (خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری- تحلیلی، روزنامه‌ها، نشریات ادواری و بخش مکتوب شبکه‌های اجتماعی) شامل 1-خبر 2-گزارش 3-گفت و گو 4-تیتر 5-یادداشت، مقاله و سرمقاله 6- اثر در قالب شهروند- خبرنگار ) و نیز همچنین جایزه ویژه جشنواره به آثار با موضوع «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» تعلق خواهد گرفت.

همچنین آثار ارسالی می‌توانند به زبان‌های رایج بین‌المللی یا منطقه‌ای ارائه شوند و شرکت همه خبرنگاران، فعالان و صاحبان آثار رسانه‌ای کشور در این جشنواره آزاد است.

آثاری می توانند در جشنواره شرکت کنند که از تاریخ 1 مردادماه 1399 تا 20 مهر ماه 1400 تولید و از طریق یکی از رسانه‌ها (شامل شبکه‌های اجتماعی) منتشر شده باشند و ارسال اثر در بخش های مختلف جشنواره به منزله اعلام مالکیت معنوی توسط ارسال‌کننده است و در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله ، آثار موردنظر از جریان جشنواره حذف می شود.

هر شرکت کننده می تواند در مجموع 10 اثر ارسال نماید و آثاری که بدون نام صاحب اثر یا با نام مستعار منتشر شده باشند، در صورت رسیدن به مرحله نهایی داوری، نیازمند تایید مدیر مسؤول رسانه یا ارائه مستنداتی دال بر دسترسی مدیریتی به صفحه مربوط در شبکه‌های اجتماعی خواهد بود.

در صورت تشخیص دبیرخانه یا هیات داوری، ارسال اصل آثار (برای موارد دارای نسخه اصل) ضروری است.

ثبت‌نام صرفا از طریق پایگاه الکترونیکی جشنواره به نشانی festpress.ir انجام می‌شود و شرکت‌کنندگانی که محتوای اثر آنها شامل فایل صوتی یا تصویری می‌شود، لازم است فایل مربوط را با کیفیت مناسب در یکی از سرورهای بارگذاری فایل بارگذاری کرده و لینک آن را در پایگاه الکترونیکی جشنواره درج نمایند. در صورتی که این کار مقدور نباشد، لازم است فایل مربوط به نشانی دبیرخانه ارسال شود.

از برگزیدگان با اهداء تندیس جشنواره، لوح سپاس و جوایز ارزنده تقدیر خواهد شد و جوایز جشنواره به نفرات اول تا سوم در هریک از زیر گروه‌های بخش‌های جشنواره (مجموعا 12 زیرگروه با احتساب جایزه ویژه)اعطا خواهد شد.

یادآوری می شود  آخرین مهلت ارسال آثار: ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۰  است و ثبت‌نام صرفا از طریق پایگاه الکترونیکی به نشانی festpress.ir انجام می‌شود.

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 678
بازدید دیروز: 1858
بازدید ماه:11770
بازدید سال:87529
بازدید کل:2457855