عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست هم‌اندیشی فرماندار شهرستان آزادشهر با فعالان گردشگری شهرستان


نشست هم‌اندیشی فرماندار شهرستان آزادشهر با فعالان گردشگری شهرستان

 نشست هم‌اندیشی فرماندار شهرستان آزادشهر با فعالان گردشگری شهرستان

 

 نشست هم‌اندیشی فرماندار شهرستان آزادشهر با فعالان گردشگری شهرستان

 

 نشست هم‌اندیشی فرماندار شهرستان آزادشهر با فعالان گردشگری شهرستان


به‌مناسبت روز جهانی جهان‌گردی و هفته گردشگری جلسه هم‌اندیشی فرماندار شهرستان آزادشهر و رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان با فعالان گردشگری در محل دفتر فرمانداربرگزار شد.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر؛ سه شنبه 6 مهرماه 1400 نشست هم‌اندیشی حمیدرضا  ملک حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر، محمد طه عسگری رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان با تعدادی از فعالان گردشگری به‌مناسبت روز جهانی جهان‌گردی و هفته گردشگری باهدف معرفی و شناساندن اهمیت گردشگری در توسعه، رونق و تقویت صنعت گردشگری شهرستان و بررسی مشکلات این حوزه و ارائه راه‌حل‌های مناسب در محل دفتر فرمانداربرگزار شد.

ملک حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر در این نشست ضمن گرامیداشت هفته گردشگری و تبریک به فعالان این حوزه گفت: شهرستان آزادشهر جز شهرستان های استان می باشد که دارای تمامی ظرفیت‌های ممکن است که با برنامه‌ریزی و معرفی به‌صورت صحیح، به بهترین شکل ممکن چرخ این صنعت را می‌توانیم به گردش درآوریم

وی همچنین با اشاره به رفع مشکلات ارائه‌شده از سوی فعلان عرصه گردشگری گفت: «این نشست‌ها باید تداوم داشته باشد تا ما بتوانیم مشکلات را بهتر رصد کنیم و از کاستی‌ها مطلع شویم و باهم در کنار هم  شهرستان را بهتر معرفی کنیم تا جذب گردشگر بهتری داشته باشیم.».

عسگری رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ضمن گرامیداشت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری به ارائه گزارشی از کارنامه گردشگری شهرستان در زمینه‌های مختلف ازجمله دفاتر گردشگری، هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، سفره‌خانه سنتی، مهمان‌پذیرها و .... پرداخت.

طی این نشست مدیران واحدهای گردشگری ضمن بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود درخصوص سایر مشکلات پیش رو تاسیسات  بحث و تبادل نظر نمودند.

طی این نشست مقرر گردید:

<!-- [if !supportLists] --> 1-      <!-- [endif] --> جانمایی بیلبوردهای تبلیغاتی در ورودی و خروجی های شهرستان جهت معرفی تاسیسات و جاذبه های گردشگری شهرستان.

<!-- [if !supportLists] --> 2-      <!-- [endif] --> هماهنگی با شبکه بهداشت و اداره  نظارات و اماکن عمومی شهرستان جهت برگزاری جلسه با حضور فرماندار و مدیران واحدهای گردشگری

و در پایان از مدیران تاسیسات گردشگری شهرستان با اهداء لوح سپاس از سوی فرماندار قدردانی به عمل آمد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 111
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:11547
بازدید سال:21986
بازدید کل:2392312