عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آزادشهر به مناسبت روز جهانی گردشگری و هفته گردشگری


پیام تبریک رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آزادشهر به مناسبت روز جهانی گردشگری و هفته گردشگری

 پیام تبریک رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آزادشهر به مناسبت روز جهانی گردشگری و هفته گردشگری

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر با صدور پیامی 27 سپتامبر مصادف با 5 مهرماه، روز جهانی گردشگری و آغاز هفته گردشگری را به فعالان این حوزه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی ادارهمیراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر؛ در پيام محمد طه عسگری رئیس این اداره به مناسبت فرا رسيدن روز جهانی گردشگری و آغاز هفته گردشگری آمده است :

امروزه صنعت گردشگری، در تمام جهان یکی از مولفه های اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی محسوب شده و بهترین منبع درآمد و ایجاد فرصت های شغلی برای کشورهای دنیا است و سال‌هاست که کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه برای تقویت صنعت توریسم و در نتیجه اقتصاد پایدار برنامه ریزی مدونی دارند.

گردشگریسومینصنعتبزرگجهان است که در کنار سود آوری، نقش مهمی در نزدیکی و دوستی ملت‌ها و هم‌افزایی فرهنگ‌ها دارد. سال‌هاست که کشورهای توسعهیافته و در حال توسعه برای تقویت صنعت توریسم و در نتیجه اقتصاد پایدار برنامه ریزی مدونی دارند.

همه گیری ویروس کرونا با تأثیر گسترده اجتماعی و اقتصادی همراه بوده و به اقتصادهای توسعه یافته و در حال توسعه آسیب وارد کرده و در این میان گروه های حاشیه نشین و آسیب پذیر بیشترین زیان و صدمه را متحمل شده اند.آغاز دوباره گردشگری به شروع بهبود و رشد کمک خواهد کرد و ضروری است همگان به شکلی گسترده و منصفانه از مزایای آن بهره مند شوند.بنابراین سازمان جهانی گردشگری شعار «گردشگری برای رشد فراگیر» را به عنوان شعار روز جهانی گردشگری در سال 2021 انتخاب کرده است.

در پایان، روز جهانی گردشگری را به همه فعالان، ذی‌نفعان، علاقه‌مندان و دغدغه‌مندان این حوزه فراگیر تبریک می‌گویم و فردایی روشن‌تر را برای صنعت گردشگری کشورمان آرزومندم.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 141
بازدید دیروز: 288
بازدید ماه:11865
بازدید سال:22304
بازدید کل:2392630