عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۰ شهرستان آزادشهر برگزار شد


اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۰ شهرستان آزادشهر برگزار شد

محمد طه عسگری رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آزادشهر از برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با هدف بررسی ارائه خدمات به مسافران در نوروز 1400 با حضور جمشید قائم مقام معاون فرماندار شهرستان و مدیران اجرایی دستگاه و روسای کمیته عضو ستاد در محل فرمانداری شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر؛صبح روز سه شنبه 26 اسفند ماه 99 عسگری با اعلام این خبر گفت: «همه‌گیری کرونا در اسفند سال گذشته منجر به تعطیلی سفرهای نوروزی سال ۹۹ شد که این امرخسارت‌ سهمگینی بر بازار گردشگری وارد کرد از این رو فعالیت‌ها و خدمات مرتبط با سفر و گردشگری در تعطیلات نوروز به‌صورت محدود و کنترل ‌شده خواهد بود و برقراری سفرهای نوروزی نیز مشروط بر این است که در روزهای پیش‌‌رو وضعیت ویروس کرونا در شهرستان فوق‌العاده و یا بحرانی نشود.»

وی ابتدا بهارائه شرح وظایف کمیته های ستاد خدمات سفر پرداخت و به لزوم استفاده از تجارب کسب ‌شده برای برنامه‌ریزی در آینده برای رسیدن به اهداف و استقبال از گردشگران ورودی به شهرستان تاکید کرد.

در ادامه بای کارشناس گردشگری شهرستان آزادشهر با تاکید به نقش گردشگری در توسعه شهرستان و استان گفت: «بخشی از این سفرها به‌صورت برنامه‌ریزی ‌شده و با تور خواهد بود که از طریق دفاتر خدمات مسافرتی دارای مجوز اجرا می‌شود. این بخش را از طریق سامانه ثبت تور می‌توان مدیریت و کنترل کرد. و بخش دیگر از سفرهای بصورت مستقل و بدون برنامه‌ریزی انجام می‌شود که برقراری این نوع سفرها به ارائه رزرو محل اقامت مشروط شده است، در این صورت می‌توان این سفرها را مدیریت کرد. که پیش‌شرط پذیرش آنها توسط واحد های اقامتی، استعلام کد ملی مسافر در سامانه جانا جهت پذیرش یا عدم پذیرش با توجه به ابتلاء یا عدم ابتلاء مسافر به کرونا از ابتلا به کرونا می باشد»

طی این جلسه نه کمیته تخصصی در قالب کمیته های، ارزیابی عملکرد، اطلاع رسانی و تبلیغات فرهنگی، هماهنگی امور شهرداری ها و بخشداری ها، خدمات امنیتی انتظامی، حمل و نقل و نظارت بر واحدهای بین راهی، خدمات بهداشتی سلامت، خدمات امداد و نجات، خدمات اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار تشکیل و مقرر شد ماه نسبت به برگزاری جلسات تخصصی و اعلام برنامه های خود به دبیرخانه ستاد اقدام نمایند.

اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۰ شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۰ شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۰ شهرستان آزادشهر برگزار شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 132
بازدید ماه:9962
بازدید سال:20401
بازدید کل:2390727