عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تشدید پروتکل‌های بهداشتی تاسیسات گردشگری شهرستان آزادشهر برای نوروز ۱۴۰۰


تشدید پروتکل‌های بهداشتی تاسیسات گردشگری شهرستان آزادشهر برای نوروز ۱۴۰۰

محمد طه عسگری رئیس اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر اعلام کرد: پروتکل‌های بهداشتی تاسیسات گردشگری این شهرستان برای نوروز ۱۴۰۰ تشدید می‌شود.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر؛ شنبه 23 اسفند ماه 99 عسگری درباره شرایط سفر در نوروز سال ۱۴۰۰ گفت: اقامت مسافران و گردشگران باید در واحد‌های اقامتی صورت گیرد ، افزود: کسانی که در چادر‌های مسافرتی و یا در منازل اقوام و فامیل اقامت داشته باشند، مورد حمایت قرار نخواهند گرفت.
وی در مورد روند دریافت مجوز مسافران برای سفر در ایام نوروز گفت: وزارت میراث‌فرهنگی و معاونت گردشگری کشور، نرم‌افزاری را با عنوان سامانه «جانا» طراحی کرده که در این سامانه تمام تأسیسات گردشگری دارای پروانه بهره‌برداری و نرخ‌نامه مصوب، ثبت‌شده‌اند و شرایط رزرو نیز در این سامانه پیش‌بینی شده است.
او ادامه داد: به گونه‌ای که افراد برای سفر به شهر‌های مختلف باید وارد این سامانه شده، ثبت‌نام کنند و پس از رزرو واحد اقامتی مدنظر ، سفر خود را آغازکنند ؛ چرا که برای سفر با خودروی شخصی و در شرایطی که منع تردد مسیر‌هایی در نظر گرفته شود به افرادی اجازه ورود به شهر‌های مقصد داده خواهد شد که این رزرو را همراه خود داشته باشند.
عسگری گفت: مردم و افرادی که قصد سفر دارند، با رعایت حداکثر پروتکل‌های بهداشتی کمک کنند تا سفر‌ها در شرایط و حالت خوبی انجام شوند.
وی خاطنشان کرد: با توجه به این‌که واحد‌های اقامتی، واحد‌های ایمنی هستند، گردشگران می‌توانند با اطمینان خاطر در این واحد‌ها اقامت داشته باشند و چنانچه سخت‌گیری بیشتری در این زمینه اعمال شود ، مسلما واحد‌های غیررسمی وارد مدار سفر خواهند شد که نظارتی بر آن‌ها صورت نمی‌گیرد و پروتکل‌ها نیز در این واحد‌ها رعایت نمی‌شود.



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 380
بازدید دیروز: 408
بازدید ماه:11420
بازدید سال:21859
بازدید کل:2392185