عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست هم اندیشی مدیران تاسیسات گردشگری شهرستان آزادشهر برگزار شد


نشست هم اندیشی مدیران تاسیسات گردشگری شهرستان آزادشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر؛ پنج شنبه 30 بهمن ماه 99 عسگری رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان آزادشهر با اعلام این خبر گفت: «امروزه با توجه به اهمیت گردشگری و نقش آن در رشد و توسعه‌ی اقتصادی و فرهنگی شهرستان، لزوم توجه به این صنعت و تلاش برای توانمند نمودن و شناساندن جاذبه‌های گردشگری امری ضروری است از اینزو به منظور معرفی مطلوب جاذبه های گردشگری شهرستان قصد چاپ کتابچه و بروشور، نصب بیلبوردهای تبلیغاتی، ساخت کلیپ جاذبه های شهرستان را نیز برای انتشار در فضاهای مجازی در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: محتوای اصلی این کتابچه ها شامل سه بخشمیراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوده که در آن به آثار مهم و سایر جاذبه های گردشگری و بخش دیگری از محتوای ها نیز به مباحث مردم‌شناسی شهرستان اختصاص دارد.

با توجه به پیش رو بودن سال جدید وی در خصوص فعالیت واحدها در شرایط فعلی و بابیان اینکه پروتکل‌های وزارت بهداشت در مقابله با بیماریکرونامی‌بایست در تمام تأسیسات گردشگری رعایت گردد، گفت: تیم‌های نظارتی ستاد خدمات سفر شهرستان بر عملکرد تأسیسات گردشگری مبنی بر رعایت اصول بهداشتی نظارت داشته و در صورت مشاهده عملکرد نامناسب اقدام به تعطیلی واحد موردنظر خواهد کرد.

عسگری اظهار داشت: «هدف ما این است که در شرایطی که کشور درگیر ویروس کرونا می باشد و با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا بستر مناسب جهت حضور و ماندگاری مسافرین و گردشگران در شهرستان را آماده سازی کنیم و برنامه ریزی های لازم در این مورد صورت گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی انجام سفرها در قالب تورهای مسافرتی و نیز با رزرو مراکز اقامتی شامل هتل‌ها، مهمانپذیرها و بوم‌گردی‌های دارای مجوز از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه نوروزگاه‌ها فرصت مناسبی را برای معرفی آداب و رسوم و فرهنگ اقوام شهرستان می باشد گفت: در صورت بهبودی شرایط ویروس کرونا و دریافت مجوز های مربوطه از ستاد مبارزه با کرونا آمادگی برگزاری نوروزگاه، جشنواره، نمایشگاه را خواهیم داشت.

در ادامه این جلسه مدیران تاسیسات گردشگریضمن بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خودراهکارهایی جهت چاپ هرچه بهتر کتابچه، اقامت مسافرین و گردشگران در تاسیسات گردشگری ارائه کردند.

نشست هم اندیشی مدیران تاسیسات گردشگری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

نشست هم اندیشی مدیران تاسیسات گردشگری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

نشست هم اندیشی مدیران تاسیسات گردشگری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 164
بازدید دیروز: 662
بازدید ماه:2768
بازدید سال:13207
بازدید کل:2383533