عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » شهرستان آزادشهر آماده برگزاری مطلوب جشن بهار تعلیم و تربیت می باشد

فرماندار شهرستان آزادشهر؛

شهرستان آزادشهر آماده برگزاری مطلوب جشن بهار تعلیم و تربیت می باشد

 

فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: همه توان شهرستان آزادشهر با همکاری اداره آموزش و پرورش، آماده برگزاری مطلوب جشن بازگشایی مدارس و بهار تعلیم و تربیت می باشد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ حسینی فرماندار در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش که صبح امروز دوشنبه 25 شهریورماه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: جشن اغاز بازگشایی مدارس و تلاقی آن با هفته دفاع مقدس باید سبب افزایش آگاهی دانش اموزان از افتخارات مجموعه دفاع مقدس و شناسایی و الگو قرادادن دانش آموزان شهید در همه موارد زندگی تحصیلی و شخصی می باشد.
 سید رسول حسینی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش آزادشهر با اشاره به اختصاص قطب علوم انسانی کشور به این شهرستان بر پیگیری و رفع مشکلات پژوهش سرای دانش اموزی دکتر حسابی بعنوان دبیرخانه این قطب تأکید کرد. وی قطب علوم انسانی را ظرفیتی برای شهرستان و استان بیان کرد که برنامه ها و پژوهشی و تحقیقی در این قطب تصمیم گیری می شود و قطعه ای از وزارت آموزش و پرورش می باشد.
در ادامه قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر هم از آمادگی این شهرستان برای بازگشایی مطلوب مدارس در اول مهر خبر داد و گفت: با برنامه ریز صورت گرفته هیچ کلاس درسی در اول مهر بدون معلم نخواهد بود و در بحث فضای آموزشیهم با سازماندهی مناسب 700 دانش آموز این شهرستان از حالت دو شیفته به تک شیفت برگردانده شدند. وی در ادامه از خیرین خواست تا در رفع مشکلات فضای آموزشی و دانش آموزان بی بضاعت آموزش و پرورش را یاری نمایند.
سپس اسماعیل تقی زاده کارشناس مسئول امور شوراهای آموزش و پرورش گلستان هم شوراهای آموزش و پرورش را بالاترین مرجع تصمیم گیری های کلان آموزشی و پرورشی برشمرد که نقش مهمی در توسعه آموزشی و پرورشی می تواند داشته باشد. وی با اشاره به اهمیت قطب علوم انسانی کشور گفت: جهت تجهیز دبیرخانه این قطب در آزادشهر نیاز است نیازمندیها به آموزش و پرورش استان مکاتبه شود تا بتوانیم هرچه زودتر این دبیرخانه به امکانات مناسب تجهیز شود.
 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 255
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 7065

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1493
بازدید دیروز: 2312
بازدید ماه:8282
بازدید سال:18721
بازدید کل:2389047