عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای آموزش و پرورش آزادشهر


جلسه شورای آموزش و پرورش آزادشهر

 

جلسه شورای آموزش و پرورش آزادشهر

 

   به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان از انتخاب پژوهشسرای دانش آموزی دکتر حسابی آزادشهر بعنوان دبیرخانه قطب علوم انسانی کشور خبر داده شد.
  احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش گلستان دراین جلسه ضمن قدردانی از فرماندار و نماینده بابت پیگیریهای مستمر وجدی امور مربوط به آموزش و پرورش گفت: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی نیازمند مشارکتهای مردمی در توسعه فضاهای آموزشی و رفع مشکلات مدارس هستیم که به لطف خداوند تاکنون این مشارکتهاقابل توجه بوده است.وی انتخاب پژوهشسرای دانش آموزی آزادشهر را بعنوان دبیرخانه قطب علوم انسانی کشور حاکی از هماهنگی و همکاری مجموعه ارگانهای مربوطه با آموزش و پرورش این شهرستان دانست وافزود: این یک اتفاق خوب م قابل تحسین برای استان گلستان می باشد چراکه چشم انداز پژوهشسراهای کشور در زمینه علوم انسانی از استان گلستان و شهرستان آزادشهر برنامه ریزی خواهد شد.
  در ادامه سیدرسول حسینی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش آزادشهر هم بابیان اینکه 100درصد مصوبات آموزش و پرورش پیگیری و اجرایی می شود افزود: شهرستان آزادشهر آمادگی کامل برای پایلوت فعالیتهای مختلف آموزشی و پرورشی و برگزاری جشنواره ها را دارد. وی در زمینه انتخاب پژوهشسرای دانش اموزی این شهرستان بعنوان دبیرخانه قطب علوم انسانی کشوری گفت: بهره گیری از ظرفیتهای استانی در این پژوهشسرا موجب پیشبرد بهتر امور خواهد شد.
 آنگاه حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر از آمادگی همکاری حوزه های علمیه شهرستان با پژوهشسرای دانش آموزی در زمینه علوم انسانی خبرداد و افزود: بهره گیری از ظرفیت حوزه علمیه با داشتن اساتید مجرب در زمینه علوم انسانی می تواند در موفقیت دبیرخانه قطب علوم انسانی کشور مؤثر باشد.
 سپس قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر گزارشی از روند فعالیتهای صورت گرفته در دبیرخانه قطب علوم انسانی کشور ارائه و گفت: برای پیشبرد بهتر امور نیاز به همکاری عوامل درون وبرون شهرستانی داریم. وی یکی از عوامل رشد شاخص های علمی در مدارس را پیشرفت پژوهشسرا دانست که می تواند در امور پژوهشی تأثیرگذار باشد.
 در پایان احکام عوامل دبیرخانه قطب علوم انسانی کشوری به اعضا اعطا شد.
 

جلسه شورای آموزش و پرورش آزادشهر

 

جلسه شورای آموزش و پرورش آزادشهر

 

جلسه شورای آموزش و پرورش آزادشهر

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 537
بازدید ماه:13353
بازدید سال:23792
بازدید کل:2394118