عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه هماهنگی موسسات و انجمن های خیریه شهرستان آزادشهر برگزار شد

با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری؛

جلسه هماهنگی موسسات و انجمن های خیریه شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه هماهنگی موسسات و انجمن های خیریه شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آزادشهر در جلسه هماهنگی موسسات و انجمن های خیریع و مردم نهاد گفت: هماهنگی و همراستایی در فعالیت های مجموعه ها و موسسات خیریه در شهرستان برای افزایش کیفی اقدامات و جلوگیری از موازی کاری از ضروریات می باشد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ جلسه هماهنگی موسسات و انجمن های خیریه شهرستان آزادشهر با حضور حسین لاری کمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، کرامتلو و نشاط کارناسان مسئول امور بانوان و امور اجتماعی فرمانداری و مدیران موسسات و انجمن های خیریه و مردم نهاد در محل دفتر کار معاون فرماندار برگزار شد.
لاری کمان معاون فرماندار ضمن خوشامدگویی به حاضرین فعالیت های موسسات مردم نهاد اجتماعی از جلوه های زیبای مشارکت عمومی برخاسته که از برکات چهل سالگی انقلاب اسلامی در حل مشکلات و معضلات دانست و اظهار کرد: مجموعه ای که با هدف و نیت باز کردن گره ای از مشکلات کشور عزیزمان بدون چشمداشت مالی دورهم جمع شده و در راستای حل مشکلات اجتماعی فعالیتی انجام می دهند قطعا جهاد فی سبیل الله می باشد و اجر بی پایان در دنیا و آخرت نصیب شان خواهد شد.
وی هماهنگی انجمن ها و موسسات خیریه برای دوری از موازی کاری را بسیار مهم و حیاتی دانست و افزود: لازم است با تشکیل جلسات هماهنگی و مشخص نمودن دقیق حوزه کاری انجمن ها و موسسات در راستای عدم موازی کاری و تکرار فعالیت ها اقدامی متناسب انجام شود.
لاری کمان ثبت قانونی فعالیت موسسات را خواستار و گفت: با توجه به افزایش 10 برابری اعتبارات سازمان های مردم نهاد استان در سال جاری نیاز است مدیران محترم با ثبت قانونی انجمن ها و موسسات و مشخص شدن حیطه کاری بتوانیم جذب اعتبار مناسب یرای سمن های شهرستان آزادشهر داشته باشیم.
 
در ادامه این جلسه که با محوریت امور بانوان و خانواده فرمانداری برگزار شد مدیران موسسات و انجمن های خیریع مسائل و مشکلات خود اعم از مشکلات اعتباری، عدم تعامل مناسب برحی از ادارات شهرستان، عدم اختصاص مناسب یرای فعالیت اثربخش موسسات را ارائه و خواستار حل مشکلات و نیازمندی های مطروحه شدند.
 

جلسه هماهنگی موسسات و انجمن های خیریه شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه هماهنگی موسسات و انجمن های خیریه شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه هماهنگی موسسات و انجمن های خیریه شهرستان آزادشهر برگزار شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 457
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5304

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1495
بازدید دیروز: 2312
بازدید ماه:8284
بازدید سال:18723
بازدید کل:2389049