عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تجلیل از دانشجویان و محققان ممتاز حوزه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر

با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای کمیسیون دانشجویی شهرستان؛

تجلیل از دانشجویان و محققان ممتاز حوزه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر

تجلیل از دانشجویان و محققان ممتاز حوزه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آزادشهر در مراسم تجلیل از دانشجویان و پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر گفت: دانشجویان و محققان ایده های پژوهشی و تحقیقی خود را در راستای حل مشکلات و معضلات شهرستان انتخاب کنند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ بمناسبت هفته پژوهش جلسه تقدیر از پژوهشگران برتر و کارکنان حوزه پژوهشی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامي واحد آزادشهر با حضور حسين لاری کمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حسن عبدی دبیر کمیسیون دانشجويي شهرستان، اعضای هیات رئیسه، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در محل سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه لاری کمان معاون فرماندار ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر به عنوان قطب علمی شرق استان افزود: افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی، افزایش کیفیت خدمات آموزشی و پژوهشی، کسب رتبه های ممتاز در عرصه های علمی و فرهنگی و .. از خدمات برجسته مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر است.
وی افزود: دانشجویان گرامی در انتخاب عناوین پروپزال های تحقیقی خود مشکلات و نیازمندی های شهرستان را مدنظر قرار داده و ضمن انجام یک تکلیف علمی و پژوهشی مدنظر دانشگاه بتوانند گره ای از مشکلات شهرستان را باز و با ارائه راهکارهای علمی و عملی در راستای بهبود وضعیت موجود گام بردارند.
معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و رییس کمیسیون دانشجویی شهرستان آزادشهر از بررسی موشکانه مسائل حوزه دانشجویی در کمیسیون دانشجویی خبر داد و اظهار کرد: در جلسات کمیسیون دانشجویی که هر ماه به صرت مرتب و با حضور اعضای کمیسیون و روسای دانشگاه ها برگزار می شود مشکلات حوزه دانشجویی شهرستان بررسی و راهکارهای حل این مشکلات بررسی می شود.
 
در ابتدای این دیدار محمدمهدی نادری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر ضمن خوشامد گویی و تبریک هفته پژوهش گزارشی از اقدامات و فعالیت های مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر اعم از تعداد دانشجویان و اساتید، اقدامات حوزه عمرانی، فعالیت های پژوهشی و کسب افتخارات متعدد را ارائه نمود.
 
لازم به ذکر در پایان این جلسه از برخی از کارکنان و دانشجویان ممتاز حوزه پژوهشی دانشگاه توسط مسئولین حاضر در جلسه تجلیل و قدردانی شد.
 

تجلیل از دانشجویان و محققان ممتاز حوزه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 688
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5295

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1076
بازدید دیروز: 3
بازدید ماه:5553
بازدید سال:15992
بازدید کل:2386318