عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اجراي بخشودگي جرائم بيمه اي كارفرمايان خوش حساب


اجراي بخشودگي جرائم بيمه اي كارفرمايان خوش حساب

اجراي بخشودگي جرائم بيمه اي كارفرمايان خوش حساب

 جفعر عسگري رييس اداره تامين اجتماعي با بيان اين خبر افزود : اجرای بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب و فعال در راستای حمایت از تولید و کسب و كار در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل، با شرایط بهتر به تصویب هیأت وزیران رسیده و به مرحله اجرا در آمد.

در گذشته فقط کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی می توانستند از مزایای بخشودگی جریمه حق بیمه استفاده کنند اما در قانون جدید کارفرمایان واحدهای خدماتی که بخش عمده کارفرمایان مرتبط با این سازمان هستند نیز مشمول بخشودگی جرائم هستند و این شامل هر شخص حقیقی و یا حقوقی (اعم از دولتی و غیر دولتی )  می باشند.

 مهلت کارفرمایان خوش حساب برای پرداخت و یا تعیین تکلیف بدهی به سازمان تأمین اجتماعی سه ماه از  روز 19 دیماه سالجاری لغایت ۱۹فروردین ۹۶است و در صورت پرداخت نقدی و یا تقسیط بدهی تا حداکثر یک سال، تمامی جرائم بیمه ای آنان بخشیده می شود.

 بخشودگی جرائم برای کارفرمایان خوش حسابی است که حق بیمه کارگران تحت پوشش خود را به صورت منظم و مطابق با قانون به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می کردند اما به دلیل بروز مشکلات ناخواسته از ایفای تعهدات خود در قبال نیروی كار بازمانده اند.

 این سازمان در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در جهت تقویت توان تولیدی، خدماتی و صادراتی کشور بهترین شرایط را برای پرداخت حق بیمه و بخشودگی جرائم نسبت به گذشته فراهم کرده است تا مبلغی در حدود ٢٠٠٠ میلیارد تومان نقدینگی بجای جرائم در تولید و کارآفرینی هزینه شود. 

لذا از تمامی کارفرمایان کارگاههای فعال تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی دارای بدهی به سازمان تأمین اجتماعی تقاضا میشود که از این فرصت جدید سه ماهه برای پرداخت و یا تقسیط بدهی خود استفاده کنند و مشمول بخشودگی جریمه حق بیمه شوند.

لازم به ذکر است این بخشودگی مشمول جرایم بیمه ای  ادارات و شهرداری ها هم میشود.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 591
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2458

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 537
بازدید ماه:13386
بازدید سال:23825
بازدید کل:2394151