عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سخنرانی استاندار گلستان به نمایندگی از استانداری های کشور در همایش تقسیم کار ملی در حضور جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری


سخنرانی استاندار گلستان به نمایندگی از استانداری های کشور در همایش تقسیم کار ملی در حضور جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری

 

استاندار گلستان در همایش تقسیم کار ملی و منطقه ای برای افزایش تولید ملی که با حضور معاون اول ریاست جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی همراه بود به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو امروز در پنل ارتقای توان تولید ملی نیز شرکت کردند و پیرامون مباحث اقتصادی و خصوصاً اقتصاد مقاومتی در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گزارشی را ارائه کردند.

لازم به ذکر است در این همایش ملی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برنامه های اقتصادی دولت برای سال 1395 را اعلام کرد و گفت: قرار است هفت هزار واحد تولیدی راکد با بهره گیری از تسهیلات ارزان قیمت فعالیت خود را آغاز کنند.

دکتر محمدباقر نوبخت در مراسم «تقسیم کار ملی و منطقه ای برای افزایش تولید ملی» افزود: بر اساس گزارش های رسمی 36 هزار واحد تولیدی آماده در کشور با 67 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در نواحی صنعتی و شهرک های صنعتی وجود دارد که از این میزان هفت هزار واحد راکد مانده است که اگر این واحد ها فعال شوند 132 هزار اشتغال ایجاد می شود.

وی ادامه داد: برخی از واحدها با وجود اینکه آماده اند اما به سرمایه در گردش نیازمندند. بنابراین باید سرمایه در گردش این واحدها را در اختیارشان قرار داد تا فعال شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: این توانایی برای کشور وجود دارد که از طریق تجهیز منابع تسهیلات ارزان قیمت در اختیار این واحد ها قرار گیرد. بر همین اساس شناسنامه ای برای آنها تهیه شده است و در ماه های آینده با شناسایی لازم تسهیلات ارزان قیمت در اختیار آنها قرار می گیرد.

به گفته وی، افزون بر مشکل افزایش تولید باید به این امر نیز توجه شود که بالا بودن تولید به رکود منجر می شود.

گفتنی است در جمع بندی بعد از ظهر امروز دکتر صادقلو جز ۶ استاندار سخنران بودند و حضورشان به زعم کارشناسان سازمان پر رنگ و حائز اهمیت بود.

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 853
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1280

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 112
بازدید دیروز: 3
بازدید ماه:4589
بازدید سال:15028
بازدید کل:2385354