عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به آزادشهر اختصاص یافت

فرماندار آزادشهر:

۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به آزادشهر اختصاص یافت

۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به آزادشهر اختصاص یافت
  فرماندار آزادشهر گفت: ۶۸۰ میلیارد ریال از منابع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این استان مربوط به سال ۱۴۰۲ برای تکمیل عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و زیرساختی این شهرستان در بخش های گوناگون اختصاص یافته است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛سیدجواد کریمی فرماندار آزادشهر در حاشیه بازدید از پروژه های تملک دارایی سال 1402 شهرستان افزود: برای شهرستان آزادشهر و از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان گلستان در سال ۱۴۰۲ در مجموع هزار و ۲۰ میلیارد ریال مصوب شده بود.

 

وی اضافه کرد: اعتبارات مصوب برای تکمیل ۸۲ پروژه عمرانی و زیرساختی آزادشهر در بخش‌های گوناگون از جمله «آموزشی، خدماتی، ورزشی، راه‌های ارتباطی، آب و فاضلاب، برق، بنیاد مسکن، شهرک صنعتی و بخش کشاورزی» در نظر گرفته شد.

کریمی ادامه داد: تاکنون ۶۸۰ میلیارد ریال از اعتبارات مصوب این بخش به آزادشهر تخصیص داده شده و بقیه هم تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ در تیرماه امسال تخصیص خواهد یافت

فرماندار آزادشهر بابیان اینکه عملیات بیشتر پروژه‌های عمرانی آزادشهر درحال انجام است، اظهار کرد: برای تکمیل برخی از این پروژه‌ها از جمله مدرسه ۹ کلاسه روستای «ازدارتپه» اعتبار ۲۳ میلیارد ریال، تکمیل روشنایی و احداث رختکن استادیوم ورزشی آزادشهر ۴۰ میلیارد ریال و راه‌اندازی و تجهیز پایگاه سنجش آمادگی جسمانی ورزشکاران این شهرستان هم ۳۳ میلیارد ریال اختصاص یافته که تا هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی، احداث آب بندان در روستای رودبار، احداث کانال‌های آبیاری بخش کشاورزی، تکمیل ساختمان اداری ثبت احوال و نیز زیرساخت‌های شهرک صنعتی آزادشهر را از دیگر پروژه‌های مهم عمرانی این شهرستان برشمرد.

کریمی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی آزادشهر درخواست کرد ضمن پیگیری جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان، بر روند عملیات اجرایی پروژه‌ها دستگاه متبوع خویش نظارت داشته باشند.

 

 


 

 

  •  
     
  •  
 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 25
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 19408

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 192
بازدید ماه:2797
بازدید سال:13236
بازدید کل:2383562