عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » افتخار دولت سیزدهم خدمت به مردم است

فرماندار آزادشهر در دیدار با امام جمعه آزادشهر:

افتخار دولت سیزدهم خدمت به مردم است

افتخار دولت سیزدهم خدمت به مردم است

 
 
فرماندار آزادشهرگفت:افتخار دولت سیزدهم خدمت به مردم است و خدماتی که دولت مردمی آیت الله رئیسی در سطح شهرها و روستاها به مردم ارائه می کند را بایستی در طول این هفته تبیین و به مردم اطلاع رسانی کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت  یاد خاطره شهیدان رجائی و باهنر گفت:بدون شک تمام مسئولان و مدیران باید با عنایت به رویکرد مردم مدارانه ی دولت وتکریم ارباب رجوع، ویژگی های بارز اخلاقی و رفتاری شهدای دولت را الگوی همیشگی خود قرار داده و با تلاش شبانه روزی، زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند و خدمت صادقانه به مردم شریف شهرستان آزادشهر را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
وی در ادامه گفت:افتخار دولت سیزدهم خدمت به مردم است و خدماتی که دولت مردمی آیت الله رئیسی در سطح شهرها و روستاها به مردم ارائه می کند را بایستی در طول این هفته تبیین و به مردم اطلاع رسانی کنیم.
فرماندار آزادشهر پروژه های عمرانی ،اقتصادی و اشتغالزا هفته دولت را تشریح کرد: ۱۰۶ طرح عمرانی با اعتبار ۶۱۸ میلیارد تومان خواهد بود.
کریمی سهم شهرستان آزادشهر از طرح های اقتصادی و اشتغالزا به تعداد ۴۸۵ و با اعتبار ۱۰۱ میلیارد تومات با اشتغالزایی ۵۵۲ نفر اعلام کرد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین منصوری در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت : هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید پیمان مدیران با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهیدان دولت، رجایی و باهنر است.

افتخار دولت سیزدهم خدمت به مردم است

افتخار دولت سیزدهم خدمت به مردم است

افتخار دولت سیزدهم خدمت به مردم است

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 99
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 18719

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:11477
بازدید سال:21916
بازدید کل:2392242