عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دولت سیزدهم نماد خدمت رسانی بی وقفه و بی منت به مردم است

فرماندار آزادشهر در مراسم معارفه بخشدار چشمه ساران:

دولت سیزدهم نماد خدمت رسانی بی وقفه و بی منت به مردم است

دولت سیزدهم  نماد خدمت رسانی بی وقفه و بی منت به مردم است

سید جواد کریمی فرماندار آزادشهردولت سیزدهم را نماد خدمات‌رسانی بی وقفه و بی منت به مردم در عرصه‌های مختلف دانست و گفت:  تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با عملکرد جهادی و انقلابی و همچنین حضور بی وقفه در بین جامعه سبب شوند تا مردم شهد شیرین خدمت بی منت را بچشند.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر سید جواد کریمی در مراسم معارفه بخشدار چشمه ساران جناب آقای علی اصغر حسین زاده بعنوان بخشدار چشمه ساران شهرستان آزادشهر با تاکید بر لزوم توجه به رفع محرومیت زدایی در روستاها توسط دولت سیزدهم بیان کرد: یکی‌ از تاکیدات مهم در فرمایشات مقام معظم رهبری خدمت صادقانه به مردم و همچنین توجه به توسعه روستاها است که در این خصوص دولت انقلابی و جهادی سیزدهم گام‌های خوبی برداشته شده و در حال انجام است.
فرماندار آزادشهر در ادامه  با بیان اینکه این نظام مقدس به مردم تکیه دارد، گفت: مدیران و کارکنان نهادهای دولتی باید در مسیر خدمتگزاری برنامه داشته باشند و از روزمرگی دوری کنند.
سید جواد کریمی خاطر نشان کرد : مدیران دولت از این بابت که در یک نظام مقدس و برای یک ملت شریف کار می‌کنند، باید شکرگزار باشند و از توفیق خدمتگزاری به نحو احسن استفاده کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان گفت: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری برگزاری انتخابات بر اساس چهار مؤلفه مهم؛ «امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت» استوار است که باید از نقطه آغاز تا پایان انتخابات، سرلوحه اقدامات فعالان عرصه انتخابات باشد.
وی ادامه داد :دهیاران اصل بی طرفی را در انتخابات رعایت کرده و تلاش خود را در جهت تشویق در مردم پای صندوق های رای بگذارند.
در پایان با حکم استاندار گلستان جناب آقای علی اصغر حسین زاده بعنوان بخشدار چشمه ساران منصوب و حکم وی توسط فرماندار آزادشهر به ایشان ابلاغ شد.

دولت سیزدهم  نماد خدمت رسانی بی وقفه و بی منت به مردم است


دولت سیزدهم  نماد خدمت رسانی بی وقفه و بی منت به مردم است


دولت سیزدهم  نماد خدمت رسانی بی وقفه و بی منت به مردم است


دولت سیزدهم  نماد خدمت رسانی بی وقفه و بی منت به مردم است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 171
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 18654

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 368
بازدید دیروز: 288
بازدید ماه:12092
بازدید سال:22531
بازدید کل:2392857