عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دستگاه‌های اجرایی گلستان خدمات دولت را اطلاع‌رسانی کنند

استاندار گلستان در جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر:

دستگاه‌های اجرایی گلستان خدمات دولت را اطلاع‌رسانی کنند

 
 دستگاه‌های اجرایی گلستان خدمات دولت را اطلاع‌رسانی کنند
 
 
 
علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان در جلسه شورای اداری گلستان مشترک با شهرستان آزادشهر افزود: اعتباراتی که از منابع و ردیف‌های مختلف بودجه‌ای طی سال مالی ۱۴۰۰ یعنی از شهریور پارسال تا شهریور امسال به این استان اختصاص یافته در مجموع ۱۹۳ درصد رشد داشته که بی سابقه بود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری آزادشهر، علی‌محمد زنگانه عصر جمعه در جلسه شورای اداری گلستان مشترک با شهرستان آزادشهر افزود: اعتباراتی که از منابع و ردیف‌های مختلف بودجه‌ای طی سال مالی ۱۴۰۰ یعنی از شهریور پارسال تا شهریور امسال به این استان اختصاص یافته در مجموع ۱۹۳ درصد رشد داشته که بی سابقه بود.
وی اضافه کرد: این اعتبارات که در بخش‌های مختلف زیرساختی، عمرانی و خدماتی به گلستان تخصیص یافته است، در برخی بخش‌ها از ۲ تا ۱۰ برابر رشد داشته و کارهای خوبی نیز انجام شده که باید ازسوی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی به مردم اطلاع رسانی شود.
زنگانه ادامه داد: دولت سیزدهم اهتمام ویژه برای جبران عقب ماندگی‌های زیرساختی گلستان و ارتقای میانگین درآمد سرانه این استان که هم اکنون نصف متوسط کشوری است، دارد که مدیران باید با اطلاع رسانی به موقع عملکردهای دولت به مردم، پاسخی خوبی به تلاش دولت آیت الله رییسی بدهند.
فرماندار آزادشهر هم در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و ۲۲۵ شهید این شهرستان گفت: آزادشهر رنگین اقوام و مذاهب اسلامی و نماد وحدت و اتحاد و همدلی و همزبانی به شمار می‌رود که به برکت خون شهیدا و بصیرت و هوشیاری ائمه جمعه، مسوولان، علما و روحانیون و آحاد مختلف مردم شیعه و اهل سنت است.
سیدجواد کریمی افزود: به سبب این وحدت و همدلی بین اقوام و مذاهب در آزادشهر، امنیت پایداری در این شهرستان حاکم است و مردم نیز در همه صحنه‌های انقلاب، انتخابات و مناسبت‌های ملی و مذهبی حضور بالایی دارند.
وی ظرفیت‌های آزادشهر در بخش‌های مختلف کشاورزی و گردشگری را بالا دانست و اضافه کرد: با نگاه ویژه به این ظرفیت‌ها می‌توان به روند توسعه و پیشرفت این شهرستان سرعت بیشتری داد.
کریمی ادامه داد: در بررسی نظام مسائل آزادشهر ۷۳ مورد در بخش های گوناگون "آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، زیرساختی و عمرانی" شناسایی شده که در این جلسه باحضور استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت.
 
 
 دستگاه‌های اجرایی گلستان خدمات دولت را اطلاع‌رسانی کنند

  دستگاه‌های اجرایی گلستان خدمات دولت را اطلاع‌رسانی کنند

 دستگاه‌های اجرایی گلستان خدمات دولت را اطلاع‌رسانی کنند

 دستگاه‌های اجرایی گلستان خدمات دولت را اطلاع‌رسانی کنند

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 177
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 17227

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 141
بازدید دیروز: 288
بازدید ماه:11865
بازدید سال:22304
بازدید کل:2392630