عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان آزادشهر برگزار شد

ملک حسینی فرماندار آزادشهر در این جلسه بر تکریم ارباب رجوع و اجرای طرح ملاقات عمومی کلیه روسای ادارات در روز سه شنبه هرهفته تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در این جلسه ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع گفت : یکی از مهمترین مصادیق رعایت حقوق شهروندی در ادارات فعالیت جدی میز خدمت است و در بحث بررسی و ارزیابی عملکرد ادارات در اولویت اول قرار دارد.

ملک حسینی ضمن تاکید بر اهتمام کارکنان ادارات بر رعایت حجاب و عفاف و همچنین افزایش رضایتمندی ارباب رجوع، افزود: مسئولان و کارکنان ادارات باید تمام تلاش خود را در راستای تکریم ارباب رجوع، تسریع در امر خدمت رسانی، کاهش فساد اداری و در نتیجه افزایش رضایتمندی جامعه از نهادهای عمومی به کار گیرند.

فرماندار آزادشهر در ادامه افزود : در ارتباط با حقوق مردم بر مسئولان یکی از مباحث، اقدامات الزام آور است که میتوان در قالب مصوبات آنها را انجام داد و نسبت به آنها پایبند بود و دیگری مبحث آموزش است که نه تنها مسئولان بلکه تمام آحاد مردم باید از این آموزش ها بهره مند گردند.

وی یکی از مهمترین مصادیق رعایت حقوق شهروندی در ادارات را فعالیت جدی میز خدمت عنوان کرد و گفت:برپایی میز خدمت  در بحث بررسی و ارزیابی عملکرد ادارات در اولویت اول قرار دارد بر همین اساس تمامی دستگاههای اجرایی موظف هستند میز خدمت را در قسمتی از محل خدمت خود دایر کنند که تمامی مراجعه کنندگان و بویژه معلولین و جانبازان گرانقدر بتوانند از خدمات آن استفاده نمایند.

در پایان مسئول بازرسی و ارزیابی عملکرد و دبیر کارگروه حقوق شهروندی فرمانداری، ضمن ارائه گزارشی از بازرسی های صورت پذیرفته از ادارات در حوزه حقوق شهروندی، افزود: بررسی رعایت دقیق ساعات کار اداری و ارائه خدمات در تمام ساعات کار، رعایت حقوق شهروندی در نظام اداری توسط مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی و رعایت ادب در رفتار و گفتار با ارباب رجوع از جمله مواردی است که در بازرسی های انجام گرفته، مد نظر بوده است. 

 

جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان آزادشهر برگزار شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 226
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 13322

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 509
بازدید دیروز: 75
بازدید ماه:3640
بازدید سال:91169
بازدید کل:2461495