عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » شهرستان آزادشهر در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت

فرماندار آزادشهر:

شهرستان آزادشهر در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت

 شهرستان آزادشهر در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت

فرماندار آزادشهر با بیان اینکه مردم باید به کرونا همچون یک دشمن نگاه کنند و دچار عادی انگاری نشوند، از بازگشت محدودیت‌ها به وضعیت زرد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، صبح امروز شنبه 27 شهریور 1400 حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر پس جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار کرد: بر اساس رنگ‌بندی‌‌ها یکسری محدودیت‌ها اجرا می‌شود و هم‌اکنون با توجه به حاکم شدن وضعیت زرد در شهر آزادشهر محدودیت‌های اعمال شده نیز بر اساس این رنگ‌بندی خواهد بود و خواهش همیشگی ما از شهروندان این است که در شرایط اپیدمی کرونا بحث عادی انگاری و ساده‌انگاری را به این ویروس دشمن نداشته باشیم.

فرماندار آزادشهر در خصوص وضعیت‌ محدودیت‌های ابلاغی جدید گفت: حضور کارکنان ادارات در وضعیت زرد به این شکل است که تمام کارکنان ارائه‌دهنده خدمات ضروری باید در محل کار حاضر شوند و کارکنان دیگر دستگاه‌های باید تنها دو سوم کارکنانشان در محل حاضر شوند ،همچنین سقف تعداد شرکت‌کنندگان در جلسات حضوری حداکثر ۳۰ نفر در فضای بسته است. 

رئیس ستاد کرونای شهرستان آزادشهر ضمن تشکر از مردم شهرستان مبنی بررعایت پروتکل های بهداشتی افزود: با عنایت به اعلام وضعیت زرد در شهرستان آزادشهر کلیه مشاغل مجاز به فعالیت خواهند بود بجز گروه شغلی 4 مجاز به فعالیت نخواهند بود.

ملک حسینی با بیان اینکه همشهریان باید از انجام هرگونه سفر غیرضروری پرهیز کنند، اضافه کرد: در شرایط اپیدمی سفر برای انتقال ویروس آفت است و یکی از بدترین راه‌های سرایت انجام سفر است زیرا هم مردم شهر مبدأ و هم مردم شهرهای مقصد از آن آسیب می‌بینند. 

وی در پایان سخنانش از شهروندان تقاضا کرد از انجام سفرهای غیرضروری و برگزاری تجمعات و مهمانی‌ها خودداری کنند و همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و دچار عادی‌انگاری در خصوص ویروس کرونا نشوند.

 

شهرستان آزادشهر در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت

 

شهرستان آزادشهر در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 176
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 12378

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 678
بازدید ماه:1
بازدید سال:87530
بازدید کل:2457856