عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تغییر وضعیت کرونایی آزادشهر از قرمز به نارنجی به معنای عادی شدن نیست

فرماندار آزادشهر:

تغییر وضعیت کرونایی آزادشهر از قرمز به نارنجی به معنای عادی شدن نیست

 تغییر وضعیت کرونایی آزادشهر از قرمز به نارنجی به معنای عادی شدن نیست

فرماندار آزادشهر با اشاره به تغییر وضعیت قرمز به نارنجی کرونا شهرستان گفت: تغییر رنگ این شهرستان از قرمز به نارنجی به معنای عادی شدن شرایط کرونایی نیست و خطرات و تبعات این ویروس همه‌گیر همچنان جامعه را تهدید می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، صبح امروز شنبه 13 شهریور 1400 حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر پس جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با اشاره به این موضوع که طولانی شدن بیماری کرونا باعث پایین‌آمدن آستانه تحمل مردم شده است، گفت: اگر از دستگاه و اداره‌ای انتقادی می‌شود به معنای این نیست که کاری انجام نشده بلکه خواستار تلاش و کوشش مضاعف هستیم.

فرماندار آزادشهر خاطرنشان کرد : این رخداد نباید موجب عادی انگاری نسبت به رعایت پروتکلهای بهداشتی شود چون کاهش حساسیت عمومی مخاطرات شیوع بیماری کووید ۱۹ را افزایش می دهد.

وی ادامه داد: عادی‌ انگاری وضعیت و تاثیر منفی آن بر رعایت پروتکلهای بهداشتی، سفرهای غیرضروری و دورهمی‌های خانوادگی وضعیت آزادشهر را ظرف یک ماه اخیر از رنگ زرد به نارنجی و قرمز تغییر داد و به دنبال آن محدودیتهای کرونایی افزایش یافت.

فرماندار آزادشهر تبدیل وضعیت شهرستان از قرمز به نارنجی را بیانگر همراهی و همکاری همه آحاد مردم شهرستان اعم از کسبه و بازاریان، متولیان بهداشت، بسیج و رسانه ها و ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در عمل به شیوه نامه ها دانست و از همه آنها قدردانی کرد.
وی بر رعایت بیشتر شیوه نامه های بهداشتی تا رسیدن به وضعیت مطلوب تاکید و ابراز امیدواری کرد تا در سال جاری، با شکست این ویروس، سلامت و آرامش روانی مردم عزیز فراهم گردد.

ملک حسینی افزود: برای بهبود این وضعیت و تغییر رنگ از نارنجی به زرد و آبی و حتی سفید توجه به مسائل پیشگیرانه و پرهیز از  شرکت در اجتماعات و حضور غیر ضروری در معابر عمومی و دورهمی های خانوادگی همچنان باید مورد توجه آحاد مردم قرار بگیرد در غیر این صورت و با افزایش مخاطرات دوباره وضعیت آزادشهر به قرمز تغییر می یابد و محدودیتها تشدید می شود.

وی ادامه داد: از همه شهروندان درخواست می‌شود همان گونه که در محدودیتهای ابتدای شیوع کرونا همکاری لازم را داشته و مسائل پیشگیرانه را رعایت کردند اکنون نیز با افزایش خود مراقبتی و حساسیت‌های لازم نسبت به رعایت محدودیتهای جدید اهتمام داشته باشند تا شاهد کاهش تبعات شیوع کرونا در این شهرستان باشیم.

 

تغییر وضعیت کرونایی آزادشهر از قرمز به نارنجی به معنای عادی شدن نیست

 

تغییر وضعیت کرونایی آزادشهر از قرمز به نارنجی به معنای عادی شدن نیست

 

تغییر وضعیت کرونایی آزادشهر از قرمز به نارنجی به معنای عادی شدن نیست


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 161
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 12249

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 678
بازدید ماه:1
بازدید سال:87530
بازدید کل:2457856