عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه پیشگیری از خسارات حریق در اراضی کشاورزی و جنگلها برگزار شد

به ریاست فرماندار آزادشهر :

جلسه پیشگیری از خسارات حریق در اراضی کشاورزی و جنگلها برگزار شد

 جلسه پیشگیری از خسارات حریق در اراضی کشاورزی و جنگلها برگزار شد

فرماندار آزادشهر : با توجه به فصل برداشت محصولات زراعی و شروع گرما لزوم همکاری تمام دستگاه های مرتبط و همچنین استفاده از تمام ظرفیت نیروی انسانی و ادوات موجود برای جلوگیری از حریق احتمالی در عرصه های منابع ملی مورد تاکید است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، جلسه پیشگیری از خسارات حریق در اراضی کشاورزی و جنگلها به ریاست ملک حسینی فرماندار و با حضور قائم مقام معاون عمرانی فرماندار، بخشداران مرکزی و چشمه ساران و همچنین روسای ادارات مرتبط در محل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آزادشهر برگزار شد.

حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در این جلسه درخصوص آمادگی همه دستگاه‌های عضو مدیریت بحران و ماشین آلات آتش نشانی شهرداریها و دهیاریها ، اطلاع رسانی بابت مجازات قانونی برای متخلفان و فرهنگ سازی برای ممانعت از آتش زدن بستر زمینهای کشاورزی، صیانت و حفاظت از مراتع و جنگل ها  و اقدام به موقع برای شخم زدن و آتش بر زدن بین زمین های زراعی و جنگل ها تاکید نمود.

ایشان در ادامه افزود : با توجه به فصل برداشت محصولات زراعی و شروع گرما لزوم همکاری تمام دستگاه های مرتبط و همچنین استفاده از تمام ظرفیت نیروی انسانی و ادوات موجود برای جلوگیری از حریق احتمالی در عرصه های منابع ملی مورد تاکید است.

فرماندار آزادشهر تصریح کرد: با توجه به گستردگی وپراکندگی عرصه های منابع طبیعی، امکانات شهرستان پاسخگو نمی باشد و مسئولین باید در راستای تجهیز اداره منابع طبیعی شهرستان چه از لحاظ وسائل نقلیه موتوری و چه امکانات اطفاء حریق احتمام لازم را به کار بگیرند.

ملک حسینی در ادامه به ارائه راه کاری های برای مقابله با آتش سوزی اشاره داشت و بیان کرد: تهیه بانک اطلاعاتی و آموزش نیروهای محلی  ،استفاده از ظرفیت شوراها ودهیاران، اطلاع رسانی به کشاورزان ، تقویت نیروهای دیده بان و استفاده از ظرفیت بسیج از مهمترین راهکار های مقابله با حریق می باشد  .

 

جلسه پیشگیری از خسارات حریق در اراضی کشاورزی و جنگلها برگزار شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 226
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 11564

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 678
بازدید ماه:1
بازدید سال:87530
بازدید کل:2457856