عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری کارگاه های آموزشی اطفا حریق


برگزاری کارگاه های آموزشی اطفا حریق

برگزاری کارگاه های آموزشی اطفا حریق

به گزارش روابط عمومی اداره منابع طبیعی آزادشهر با فرا رسیدن فصل برداشت محصولات زراعی و گرم و خشک بودن درجه حرارت هوا و جلوگیری از سرایت آتش های احتمالی از زمین های کشاورزی به عرصه های جنگلی و مرتعی، کارگاه های آموزشی اطفا حریق و آشنایی با مضرات آتش زدن کاه و کلش برای  کشاورزان، روستا های حاشیه جنگل برگزار می گردد.

برگزاری کارگاه های آموزشی اطفا حریق

جلال عجم رییس اداره منابع طبیعی آزادشهر گفتند: یکی از دلایل وقوع حریق در فصل گرم سال در منابع ملی را آتش زدن بقایای گیاهی در زمین‌های کشاورزی دانست.وی افزود علاوه بر انجام کار فیزیکی در طرح آتش‌بُر، کلاس‌های آموزشی برای آگاه سازی کشاورزان از خسارت جبران ناپذیر آتش سوزی و سرایت آن به جنگل‌ها نیز به صورت مستمر توسط کارشناسان اداره در حال اجرا می باشد.

برگزاری کارگاه های آموزشی اطفا حریق

حمید رجبلو فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی نیز در این خصوص گفتند: تا کنون بیش از ده کارگاه آموزشی در خصوص اطفا حریق و آشنایی با مضرات آتش زدن کاه و کلش برای  کشاورزان و خسارت جبران ناپذیر آتش سوزی و سرایت آن به جنگل‌ها برای کشاورزان و روستائیان عزیز برگزار شده است.

برگزاری کارگاه های آموزشی اطفا حریق

رجبلو ادامه داد: جنگلها و مراتع موهبت الهی هستند که خداوند برای استفاده بشر آن را آفریده و حفظ و حراست از این منابع خدادادی به عهده همگان می باشد که می طلبد همه مردم با کمک نیروهای حفاظتی در این امر نهایت تلاش جهت مراقبت از منابع ملی را داشته باشند.

وی افزود:نیروهای حفاظتی بصورت آماده باش کامل بوده و در برنامه ریزی مشخص به صورت مداوم در حال گشت می باشند تا با مشاهده هرگونه دود و احتمال آتش سوزی اقدام به مهار و کنترل آتش کنند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 674
بازدید دیروز: 1858
بازدید ماه:11766
بازدید سال:87525
بازدید کل:2457851