عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر با حضور ربیعی معاون استاندار برگزار گردید


جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر با حضور ربیعی معاون استاندار برگزار گردید

جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر با حضور ربیعی معاون استاندار برگزار گردید

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان : نسل جوان نیازمند شناخت و اندیشه های امام راحل (ره) است و انتقال و تبیین اندیشه های امام راحل یکی از ضروریات جامعه امروز ماست .

جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر با حضور ربیعی معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری گلستان ، شفائی فرماندار ،  رجبلی رئیس فتا استان ،  رجبلو مشاور استاندار در امور ورزش و جوانان  و دیگر اعضاء شورای اداری شهرستان عصر امروز در محل فرمانداری شهرستان آزادشهر برگزار گردید .

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آزادشهر، محمود ربیعی در جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر گفت: دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی ارزشمند و پر برکت است و باید خدمات نظام و دولت در ایام دهه فجر به مردم انتقال داده شود تا زمینه شور و نشاط مردم فراهم گردد
وی افزود: در 36 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته برگزاری 33 انتخابات، برکت بزرگی برای کشور است که مردم با رأی مستقیم خود برای کشور تصمیم می گیرند.
ربیعی تصریح کرد: حضور قشرهای مختلف ملت ایران در تمام صحنه ها به معنای حمایت همه جانبه آنان از نظام و انقلاب است
وی با بیان اینکه همه ارکان نظام با رأی و نظر مردم انتخاب می شوند، افزود: این یکی از شاخصه های مهم نظام اسلامی است که با دور اندیشی امام راحل و تدبیر مقام معظم رهبری و بزرگان دینی به ثمر نشسته است و هر چه از عمر پر برکت انقلاب می گذرد درخت انقلاب پر ثمرتر می شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان افزود: شعار اساسی ما در انقلاب اسلامی که تاکنون نیز ادامه داشته استکبار ستیزی است و ما به همه دنیا اثبات کردیم که در عین قدرت و استکبار ستیزی توانسته ایم به تعامل با دنیا دست پیدا کنیم و به جایگاهی برسیم که دنیا مارا تحسین میکند و اعتبار ویژه ای  برای ما قائل است ، دنیا ما را به عنوان یک ابرقدرت در منطقه قبول کرده است ، دنیا تمام قدرتش را بکار برد تا ما را از صحنه روزگار بردارد و نتوانست و در حال حاضر تمکین و تقدیر می کند  از حکومتی بنام جمهوری اسلامی با تمدنی بسیار بزرگ و با مردم بسیار توانمند در عرصه فنآوری و اقتصادی و مسائل فرهنگی ، و این یک واقعیت است .

وی افزود : شما می ببینید  که بعد از مذاکرات طولانی برجام به فرجام بسیار بسیار درخشان و خوب رسیده است ،و آثار برجام را ما الان در صحنه جهانی شاهد هستیم و در حال حاضر در نظم جهانی دنیا صحبت داریم و این یک موفقیت است ،موفقیت هایی که ریشه اصلی آن رهبری حضرت امام (ره) بود و هوشمندی رهبر معظم انقلاب و دیگر اینکه دفاع و مقاومت و صبر و تحمل مردم بود ، در واقع عمق استراتژی ما در این 37 سال بجای رسیده که ما صحنه گران منطقه باشیم و در عرصه جهانی حضور داشته باشیم .

 محمود ربیعی در ادامه گفت : ما هستیم که درپازل بزرگ جهانی نقش مؤثری را بازی کنیم ، این نیز یک واقعیت است ، و آنچه که ما باید به عنوان مدیران به آن توجه بکنیم نقشه راه توسعه کشور میباشد.

ربیعی افزود :  این انتخابات حماسه دیگری خواهد بود وشرایط برای ایجاد یک انتخابات خوب را داریم و انشاا... حضور مردم دردهه فجر ایجاد بستر لازم برای نشاط وشادابی مردم را برای ایجاد یک انتخابات باشور ونشاط درپی خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری گلستان اضافه نمود: اقتصاد مقاومتی یکی از برندهای مدیریت عمومی ما باید باشد اقتصادی که باعث مقاوم تر شدن ملت  ما شده است که این یقینا" برای  آینده پیش بینی های لازم باید انجام پذیرد.

حبیب شفائی فرماندار آزادشهر هم در سخنانی اظهار داشت: انتخابات باید در رأس وظایف کاری مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گیرد و همگان ظرفیت و توان خود را برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر انتخابات به کار گیرند.

جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر با حضور ربیعی معاون استاندار برگزار گردید

جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر با حضور ربیعی معاون استاندار برگزار گردید

جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر با حضور ربیعی معاون استاندار برگزار گردید

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 888
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1054

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 296
بازدید دیروز: 889
بازدید ماه:9683
بازدید سال:20122
بازدید کل:2390448