عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دهه فجر فرصتی برای بسترسازی حضور گسترده مردم در انتخابات است


دهه فجر فرصتی برای بسترسازی حضور گسترده مردم در انتخابات است

دهه فجر فرصتی برای بسترسازی حضور گسترده مردم در انتخابات است

 

بخشدار مرکزی شهرستان آزادشهر : دهه فجر فرصتی برای بسترسازی حضور گسترده مردم در انتخابات است

حمیدرضا چوبداری صبح امروز در جلسه روایط عمومی های ادارات این شهرستان در محل فنی حرفه ای ازدارتپه پیرامون موضوع دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر عید بزرگ ملت ایران است و روابط عمومی ها به عنوان قلب تپنده و چشم بينای ادارات ، کوشش کنند دستآوردهای انقلاب را در دهه فجر امسال به نمایش بگذارند .

وی با اشاره به اینکه دهه فجر امسال باید با نگاه ویژه دیده شود، خاطرنشان کرد: یک روز به امید این چنین روزی که پرچم ایران بر فراز قله‌ها برافراشته شود نشسته بودیم و امروز نتیجه‌اش را می‌بینیم که این انقلاب پرشتاب به سمت فتح تمام قله‌ها در حرکت است.

هم چنین وی با اشاره به اینکه برای انقلاب اسلامی خون‌های زیادی دادیم و هزینه‌های زیادی پرداختیم، تأکید کرد: این اقتداری که به واسطه خون شهدا و امام راحل به دست آوردیم را باید در دهه فجر به رخ همه بکشیم که اگر ایران به قدرتی در دنیا تبدیل شده شده است از همین 22 بهمن است.

بخشدار مرکزی شهرستان آزادشهر گرامیداشت دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن را آغازی برای حضور حماسی مردم در انتخابات دانست و افزود: رهبر انقلاب خواستار ایجاد فضای سالم و با نشاط در انتخابات هستند و این خواسته رهبر باید با تلاش و کوشش ما محقق شود و باید همه کمک کنیم فضای سالم رقابتی ایجاد شود.

جانشین ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر برگزاری انتخاباتی پر شور را از اهداف نظام اسلامی و مقام معظم رهبری خواند و بیان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در برنامه‌های دهه فجر لحاظ شود.

بخشدار مرکزی آزادشهر افزود: دهه فجر باید زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی و ایجاد حماسه‌ای دیگر باشد و مردم دین خود را به امام شهدا و خون شهیدان ادا کنند و 22 بهمن که یوم‌الله نام گرفت را پاس بدارند.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران در سایه تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و ولایت‌پذیری ملت ایران است، گرفتاری‌هایی که ملت‌های اطراف ما دچار آن هستند، به دلیل نداشتن ولایت و رهبری و اتحاد مردم است.

 چوبداری با تأکید بر اینکه باید قدر این عظمت نظام را بدانیم، افزود: روز اول برجام کشورهای مختلف دنیا برای ارتباط با ایران استقبال کردند و این نشانه عظمت و شکوه نظام جمهوری اسلامی ایران و عزت ملت است.

در خاتمه هریک از مسئولین روابط عمومی های ادارات شهرستان به ارائه اهم برنامه های اجرایی دستگاه خود در دهه مبارک فجر پرداختند .

دهه فجر فرصتی برای بسترسازی حضور گسترده مردم در انتخابات است

 دهه فجر فرصتی برای بسترسازی حضور گسترده مردم در انتخابات است

دهه فجر فرصتی برای بسترسازی حضور گسترده مردم در انتخابات است

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 721
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1007

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 116
بازدید ماه:1669
بازدید سال:12108
بازدید کل:2382434