عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » امروز زندگی کردن با رسانه به عنوان حلقه ای مهم از نظام ارتباطی است

بخشدار مرکزی آزادشهر در جلسه روابط عمومی های ادارات:

امروز زندگی کردن با رسانه به عنوان حلقه ای مهم از نظام ارتباطی است

 
بخشدار مرکزی آزادشهر در جلسه روابط عمومی های ادارات: امروز زندگی کردن با رسانه به عنوان حلقه ای مهم از نظام ارتباطی است که به بخش جدایی ناپذیر حیات انسان تبدیل شده و تعامل انسان و رسانه، بر بسیاری از مناسبات اجتماعی از جمله راهبری و مدیریت افکار عمومی تاثیر گذارده است.
روابط عمومی ها به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمانها تلقی شده و به عنوان کانون تفکر معرفی شده اند و وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش های پیشرفته برای ارتباط و اطلاع رسانی، امری ضروری و غیر قابل اجتناب است.
در همین راستا روابط‌ عمومی ها می‌توانند با بکارگیری تجهیزات و دانش روز برای تقویت ارتباط هرچه بهتر با آحاد جامعه، تنویر افکارعمومی و تحقق برنامه‌ها و اهداف راهبردی شهرستان را فراهم کند، به طوری که دستاوردهای مجموعه دولت در حوزه‌های مختلف به خوبی تبیین شود.
به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی آزادشهر ، صبح امروز 27 اردیبهشت به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی جلسه تقدیر از روابط عمومی های ادارات شهرستان آزادشهر به ریاست ملک حسینی فرماندار و با حضور خانم حکم آبادی بخشدار و کارشناسان روابط عمومی های ادارات آزادشهر در سالن اجتماعات غدیر فرمانداری برگزار شد.
حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در این جلسه ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی از تلاش‌های صورت گرفته در این حوزه تقدیر و خاطر نشان کرد : رسالت روابط عمومی در مواجهه با ذینفعان درون و برون سازمانی باید از توازن برخوردار باشد، تا کسب رضایتمندی مراجعین حاصل شود.
فرماندار آزادشهر در پایان افزود: ابداع و خلاقیت در نهادینه کردن اقدامات نقش پررنگ دارد و لازمست به درستی در این راه گام برداریم.
این جلسه با پرسش و پاسخ حاضران و با اهدای لوح  به 5 نفر به عنوان روابط عمومی های برتر و فعال ادارات شهرستان آزادشهر( آموزش و پرورش، میراث‌فرهنگی، فرهنگ و ارشاد، بخشداری‌ مرکزی و جهاد کشاورزی) تقدیر بعمل آمد.
 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 662
بازدید ماه:2706
بازدید سال:13145
بازدید کل:2383471