عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » با همکاری و مساعدت مجموعه فرمانداری و بخشداری مشکلات روستای فاضل آباد مرتفع خواهد شد

بخشدار مرکزی آزادشهر در جلسه با فرماندار شهرستان آزادشهر:

با همکاری و مساعدت مجموعه فرمانداری و بخشداری مشکلات روستای فاضل آباد مرتفع خواهد شد

بخشدار مرکزی آزادشهر در جلسه با فرماندار شهرستان آزادشهر، از قول همکاری و مساعدت در رفع مشکلات روستای فاضل آباد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی آزادشهر ، ملک حسینی فرماندار در جلسه با دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای فاضل آباد که با حضور  حکم آبادی بخشدار مرکزی برگزار شد بیان کرد: دهیاران مدیران توانمند در روستاها هستند که هم نماینده مردم و هم نماینده حاکمیت هستند و از سوی دیگر ماحصل اعتماد مردم به شوراها هستند.
نماینده عالی دولت با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به بهبود وضعیت روستاها گفت: روستاییان شهرستان آزادشهر ، مردمانی زحمتکش، وفادار به انقلاب و پشتیبان نظام اسلامی هستند و نقش قابل توجهی در تولید محصولات کشاورزی و دامی دارند و باید خدمات بیشتری به این عزیزان ارائه داد.
وی در خصوص طرح هادی روستایی بیان کرد: طرح هادی روستایی در حقیقت یک نوع نقشه راه برای توسعه یک روستا محسوب می‌شود که ضمن ساماندهی و اصلاح بافت موجود، میزان و مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف را تعیین تکلیف می ‌کند و برای رفع دغدغه های ساکنان تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا هر چه سریع تر مشکلاتشان مرتفع شود.
در ادامه حکم آبادی بخشدار مركزي ضمن تقدير و تشكر از برگزاري جلسات در زمينه تعامل و همفكري ، به تبيين وضع موجود و پروژه هاي نيمه تمام پرداخت و اشاره نمود كه روستاي فاضل آباد نياز گسترده اي به فعاليت ويژه دارد و اولويت بندي و تهيه برنامه مدون كاري جهت روستا را بسيار ضروري دانست.
حکم آبادی اظهارداشت: هرگاه در بخش مرکزی با مشکلی مواجه شدیم با تعامل و همکاری دهیاران و شوراها در صدد رفع آن مشکل برآمدیم و خوشبختانه به واسطه همین تعاملات اقدامات خوبی در بخش درحال انجام است.
بخشدار مرکزی در پایان سخنان خود با اشاره به جوسازی رسانه ای برخی از افراد غیرمسئول در خصوص مقابله با ویروس کرونا در بخش مرکزی اظهارداشت: بهتراست افراد غیر مسئول و غیرمطلع ، با آگاهی از دستورالعمل ها اظهارنظر نمایند تا موجب تشویش اذهان عمومی نشود. ما تابع قوانین و دستورالعمل های ستاد مقابله با ویروس کرونا استان هستیم.

این جلسه با بیان مطالبی از سوی دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای فاضل آباد و قول مساعد فرماندار جهت بررسی و رفع مشکلات این روستا پایان یافت.

لازم به ذکر است روستای فاضل آباد از توابع بخش مرکزی آزادشهر طبق سرشماری سال 95 دارای 1726 نفر جمعیت و 498 خانوار که در جنوب شرقی شهرستان قرار دارد.

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 99
بازدید دیروز: 662
بازدید ماه:2703
بازدید سال:13142
بازدید کل:2383468