عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کمیسیون مهر و میراث شهر نوده خاندوز شهرستان آزادشهر آغاز به کار کرد


کمیسیون مهر و میراث شهر نوده خاندوز شهرستان آزادشهر آغاز به کار کرد

حصارنوی مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آزادشهر از تشکیل اولین کمیسیون مهر و میراث شهر نوده خاندوز در سالن جلسات شهرداری این شهر با حضور جعفری شهردار شهر نوده خاندوز، نیازی بخشدار بخش چشمه ساران و حبیبی شورای شهر نوده خاندوز با هدف تقویت زیرساخت های گردشگری، جذب گردشگر، حمایت از صنعتگران صنایع دستی، احیا و مرمت مکانهای فرهنگی و تاریخی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آزادشهر؛ صبح امروز سه شنبه 20 خرداد 99 حصارنوی مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آزادشهر با اعلام این خبر تصریح کرد: این کمیسیون با مشارکت دوستدارانمیراث فرهنگی،سازمان های مردم نهاد،شهرداریوشورای شهرآغاز به کار کرده است.

وی افزود :این کمیسیون با هدف تقویت زیرساخت هایگردشگری، جذب گردشگر، حمایت ازصنعتگران صنایع دستی، بهبود عرضه محصولات هنرمندان، حفظ، احیا، مرمت و پاسداشت ابنیه های فرهنگی و تاریخی تشکیل شده است.

حصارنوی تصریح کرد: در قالب این کمیسیون اهدافی از جمله ساماندهی و بهره برداری از کاربری های فرهنگی تاریخی ابنیه های تاریخی و همچنین رفع موانع و مشکلات مربوط به ایجاد و احداث تاسیسات گردشگری دنبال می شود.

وی ادامه داد: همچنین شناسایی و تقویت هنرمندان صنایع دستی در جهت توسعه و اعتلای شهرستان در قالب فعالیت های این کمیسیون مورد تاکید است.

جعفری اضافه کرد: «فعالیت تشکل های نیمه دولتی و خصوصی می توانند بازوهای فعالی برای کمک به رونق و توسعه فعالیت های ارگان های دولتی بوده و با توجه به حوزه فعالیتهای سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری وجود این تشکل ها زمینه ساز ایجاد رونق در بخش های صنایع دستی و گردشگری هستند.»

اتفاقی ادامه داد: «در اولین جلسه تشکیل کمیسیون مهر و میراث شهر نوده خاندوز ضمن تاکید اعضا برای برنامه ریزی تشکیل جلسات کمیسیون به صورت ماهانه برایپیگیری طرح های پیشنهادی و اجرایی شدن آنها بر مواردی همچون ایجاد بازارچه صنایع دستی در پارک شبنم نوده خاندوز تاکید شد.»

در این جلسه در خصوص دستور العمل های کمیسیون و راه های تعامل بیشتر بین میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری، شهرداری و سازمان های مردم نهاد به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کمیسیون مهر و میراث شهر نوده خاندوز شهرستان آزادشهر آغاز به کار کرد

 

کمیسیون مهر و میراث شهر نوده خاندوز شهرستان آزادشهر آغاز به کار کرد

 

کمیسیون مهر و میراث شهر نوده خاندوز شهرستان آزادشهر آغاز به کار کرد

 

کمیسیون مهر و میراث شهر نوده خاندوز شهرستان آزادشهر آغاز به کار کرد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 89
بازدید دیروز: 452
بازدید ماه:13873
بازدید سال:24312
بازدید کل:2394638