عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » امکان فعالیت انجمن خوشنویسان با رعایت دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا


امکان فعالیت انجمن خوشنویسان با رعایت دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا

 امکان فعالیت انجمن خوشنویسان با رعایت دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا

طیبه رجنی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر، از شروع مجدد فعالیت انجمن خوشنویسان با رعایت طرح فاصله گذاری هوشمند خبر داد .   

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر ، طیبه رجنی ضمن اعلام این خبر گفت : با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در زمینه شروع به کار فعالیت صنفی با ریسک کمتر و با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی، شروع مجدد فعالیتهای آموزشگاه های انجمن خوشنویسان شهرستان میسر است.

وی افزود: این شروع فعالیت طبق شرایطی و  پس از ثبت نام در سامانه  salamat.gov.ir  و دریافت دستورالعمل بهداشتی در خصوص کارکنان ، محیط اداری ، ارباب رجوع ، مدرسان و هنرجویان ممکن خواهد بود.

رجنی درخصوص شرایط عمومی برای از سرگیری کلاس ها و کارگاه های خوشنویسی، گفـت: تا حد امکان هنرجویان در بیرون از فضای کلاس مستقر شوند و به نوبت در محل آموزش مدرس حضور پیدا کنند . همچنین پروتکل بهداشتی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در موضوع بهداشت محیط و ضد عفونی مداوم تجهیزات و مکان مورد استفاده توسط آموزشگاههای آزاد هنری به دقت رعایت شود .

وی با اشاره به اینکه ماسکهای تنفسی و ماسکهای صورت پوش  و دستکش یک یار مصرف به منظور استفاده مدرسان ضروری است، گفت: به منظور رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی ، آموزشگاه ها مکلفند از تجمع و حضور همراهان هنرجو در داخل آموزشگاه ها جلوگیری نمایند .

رجنی ادامه داد: شایسته است برنامه ریزی و تمهیداتی اندیشیده شود تا هنرجویان هر کلاس در زمان بندی نوبتی مشخص در ساعات حضور مدرس در سرکلاس حضور پیدا کنند واز تجمع همزمان هنرجویان پیشگیری شود  و نیز محل ورودی دفاتر آموزشی ، مواد بهداشتی برای گند زدایی کفشهای مراجعین قرار داده شود .

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 132
بازدید ماه:9969
بازدید سال:20408
بازدید کل:2390734