عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آازدشهر


دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آازدشهر

 

دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آازدشهر

 

     به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش آزادشهر، در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان از آغاز فعالیت اولین مدرسه هیات امنایی در دبیرستان دخترانه متوسطه اول طه این خبر داده شد.
  فرماندار و رئیس شورای آموزش وپرورش آزادشهر در این جلسه با اشاره به نقش هنرستانها در اشتغالزایی پایدار بر تجهیز کارگاههای هنرستانها تأکید کرد.سیدرسول حسینی بهره گیری از تجربیات نخبگان در مدارس با دعوت از آنان جهت سخنرانی در زمینه راز موفقیت خود در جمع دانش آموزان را موجب ایجاد انگیزه و افزایش خودباوری در آنان بیان کرد. حسینی افزود: با هدف پاسداشت مقام شامخ شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نام دبیرستان شاهد متوسطه2 پسران این شهرستان به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین خواهد شد و کلیه کلاسهای درس این مدارس بنام شهدای شهرستان نامگذاری خواهد شد. وی در ادامه از آموزش و پرورش و سایر دستگاههای اجرایی خواست تا درخصوص برگزاری انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در زمینه تجهیزات و نیروی انسانی با ستاد برگزاری انتخابات شهرستان همکاری نمایند.
مدیر آموزش و پرورش آزادشهر هم از تصویب فعالیت اولین مدرسه هیات امنایی شهرستان در دبیرستان دخترانه متوسطه اول طه خبر داد و گفت: مطالعات فعالیت دو مدرسه هیات امنایی دیگر نیز در دست بررسی می باشد.   قربانعلی بذرافشان در ادامه گفت: دهها برنامه متنوع فرهنگی و هنری در دهه فجر امسال در مدارس این شهرستان برگزار خواهد شد. وی نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در همه مدارس همزمان بالحظه ورود تاریخی امام(ره) به میهن،همایش بزرگ یاوران انقلاب، برگزاری تزیبون آزاد در مدارس وهمایش شعر لاله های روشن را از اهم برنامه های آموزش و پرورش آزادشهر در دهه فجر امسال بیان کرد. 
  در پایان لوح سپاس معاون وزیر آموزش و پرورش به اعضای شورای آموزش و پرورش آزادشهر که رتبه برتر استانی را کسب کرده اند اعطا و از رابطین و  فعالین پژوهشی این شهرستان تجلیل شد.
 

دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آازدشهر

 

دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آازدشهر

 

دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آازدشهر

 




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 36
بازدید دیروز: 116
بازدید ماه:1704
بازدید سال:12143
بازدید کل:2382469