عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه بخشدار چشمه ساران و روستای رحیم آباد


جلسه بخشدار چشمه ساران و روستای رحیم آباد

جلسه بخشدار چشمه ساران و روستای رحیم آباد

جلسه مدیریت حفاظت از منابع ملی با حضور بخشدار چشمه ساران در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری با موضوع روستای رحیم آباد برگزار شد...

جفایی بخشدار چشمه ساران در این خصوص گفتند: هر آنچه در کره‌زمین و محیط زندگی ما وجود دارد و انسان در خلق آن دخالتی ندارد، منابع طبیعی محسوب می‌شود. پوشش گیاهی، آب و خاک از مهم‌ترین منابع طبیعی تجدیدپذیر هستند که در صورت بهره‌برداری صحیح تجدید حیات می‌نمایند و برخلاف منابع تجدیدناپذیر مثل نفت، گاز و ذغال سنگ هیچ گاه تمام نمی‌شوند.

جلسه بخشدار چشمه ساران و روستای رحیم آباد


وی ادامه داد: احترام به طبیعت، احترام به زندگی‌مان است. مسوولیت انسانی و اجتماعی حکم می‌کند که در کلیه شئون زندگی خود اعم از زندگی شخصی و خانوادگی و زندگی شغلی خود، حفظ طبیعت را در اولویت قرار دهیم.

ایشان در پایان اظهار داشتند: همچنین می‌توانید در صورت مشاهده هرگونه مساله و مشکلی که منجر به تخریب منابع طبیعی منطقه زندگی‌تان می‌شود، مسوولان محلی اعم از مدیران و کارشناسان منابع طبیعی و شوراهای اسلامی را مطلع کنید و پیگیر آن باشید.

جلسه بخشدار چشمه ساران و روستای رحیم آباد


جلال عجم رییس اداره منابع طبیعی گفتند: حفاظت از منابع طبیعی ایران زمین در صدر برنامه‌های سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور قرار دارد،منابع‌ طبیعی تعطیل‌پذیر نیست و کارکنان منابع‌ طبیعی مدام در آماده باش کامل هستند..

عجم ادامه داد: در فرایند توسعه منابع طبیعی، ما بدون همکاری و مشارکت مردم نمی‌توانیم کاری پیش ببریم بلکه بهترین کار در این زمینه، مردمی‌کردن حفاظت از منابع طبیعی است.

ایشان اظهار داشتند: مردمی کردن منابع طبیعی اولویت اصلی ماست. در واقع در راستای صیانت از منابع طبیعی باید تمامی مردم پای کار باشند چراکه در تمام دنیا «مردم» حافظان اصلی منابع طبیعی هستند و جنگل‌بانی به تمامی اقشار جامعه تعمیم داده می‌شود.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 60
بازدید ماه:1747
بازدید سال:12186
بازدید کل:2382512