عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه هماهنگی بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز در آموزش و پرورش آزادشهر


جلسه هماهنگی بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز در آموزش و پرورش آزادشهر

 

جلسه هماهنگی بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز در آموزش و پرورش آزادشهر

 

 به گزارش روابط عمومی آموزشو پرورش آزادشهر، جلسه هماهنگی بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز با حضور،امام جمعه،معاون فرماندار این شهرستان، معاون پرورشی آموزش و پرورش گلستان و رؤسای ادارات مربوطه در آموزش و پرورش آزادشهر برگزار شد.
  حجت الاسلام شهابی امکام جمعه آزادشهر در این مراسم بااشاره به اهمیت نماز و نقش آن در سعادت دنیوی و اخروی انسانها، برگزار یانی اجلاس را فرصت مناسبی جهت اشاعه فرهنگ نماز در جامعه و نسل جدیدبیان کرد.
 آنگاه قاسم محمدی مدیر ستاداقامه نماز استان از برگزاری بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز به میزبانی گلستان در اذماه سالجاری خبر داد وگفت: با عنایت به اینکه رویکرد این اجلاسیه نماز مدارس می باشد از همه دستگاههای اجرایی بویژه آموزش و پرورش خواست تا در برپایی این اجلاسیه با ستاد اقامه نماز استان همکاری داشته باشند.
 سپس سیدخلیل حسینی معاون پرورشی آموزش و پرورش گلستان هم از برنامه های این حوزه در راستای اجلاسیه سراسری نماز خبر داد و برگزاری این اجلاسیه با رویکرد نماز مدارس را فرصت مناسبی در جهت تقویت نماز مدارس بیان کرد.
  در ادامه لاری کمان معاون سیاسی امنیتی فرماندار آزادشهر بابیان اینکه برپایی نماز جماعتدر مدارس موجب تقویت بنیه دینی و اعتقادی دانش اموزان می شود از آمادگی فرمانداری و همه دستگاههای اجرایی شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوهتر اجلاسیه نماز در این شهرستان خبر داد.
  قربانعلی بذرافشان مدیر اموزش و پرورش آزادشهر هم گفت: اجلاسیه سراسری نماز با رویکرد نماز مدارس فرصتی است تا بتوانیم نماز جماعت را در بین نسل جدید نهادینه کنیم. وی از آمادگی آموزش و پرورش ازادشهر در برگزاری هرچه باشکوهتر این اجلاسیه خبر داد.
 

جلسه هماهنگی بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز در آموزش و پرورش آزادشهر

 

جلسه هماهنگی بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز در آموزش و پرورش آزادشهر

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 116
بازدید ماه:1683
بازدید سال:12122
بازدید کل:2382448