عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست مشترک مدیرآموزش و پرورش آزادشهر با شهردار این شهر


نشست مشترک مدیرآموزش و پرورش آزادشهر با شهردار این شهر

 
  به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر،در نشست مشترک مدیرآموزش و پرورش با شهردار این شهر بر برنامه ریزی جهت اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری و ورزشی تأکید شد.
 قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر در این جلسه تعامل و همکاری آموزش و پرورش با شهرداری را در اجرای برنامه های مشترک فرهنگی،هنری و ورزشی موجب افزایش کیفیت این برنامه ها عنوان کرد و افزود: با توجه به برگزاری برنامه های متنوع در مناسبتهای مختلف، همکاری در اجرای مشترک این برنامه ها ضمن کاهش بار مالی موجب افزایش کیفیت آن نیز خواهد شد. وی بهره گیری از توان شهرداری در رفع مشکلات فضای آموزشی و سبز مدارس، تعمیر و تجهیز سالنهای ورزشی در قبال استفاده نیروهای شهردرای از این فضاها را موجب رفع مشکلات آموزش و پرورش عنوان کرد و خواستار اهتمانم ویژه شهردار آزادشهر به این موارد شد.
  در ادامه علی اصغر منصوری شهردار آزادشهر هم آمادگی این شهردرای را جهت همکاری با آموزش و پرورش در جهت اجرای برنامه های مشترک فرهنگی،هنری و ورزشی اعلام و افزود: تعامل و همکاری شهرداری و آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ شهرنشینی و تربیت شهروند خوب می تواند بسیاری از مشکلات کنونی شهرداری را رفع و در زیباسازی شهر مؤثر باشد. 
 در ادامه جلسه مریم کهساری معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و حجت الاسلام نوروزی مسئول کمیته فرهنگی ورزشی شهرداری آزادشهر هریک جداگانه به تشریح توانمندیها و ظرفیتهای این دو نهاد پرداختند.
 

نشست مشترک مدیرآموزش و پرورش آزادشهر با شهردار این شهر

 

نشست مشترک مدیرآموزش و پرورش آزادشهر با شهردار این شهر

 




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1882
بازدید دیروز: 3
بازدید ماه:6359
بازدید سال:16798
بازدید کل:2387124