عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آغاز طرح پلاک گذاری ماشینهای بخش کشاورزی


آغاز طرح پلاک گذاری ماشینهای بخش کشاورزی

 

 
روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی آزادشهر به اطلاع کشاورزان عزیز می رساند طرح پلاک گذاری ماشین های بخش کشاورزی با عمر کمتر از 25 سال آغاز شده است.
رییس اداره امور فناوری های مکانیزه سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: طرح پلاک گذاری ماشین های بخش کشاورزی شامل ماشین های فعال در بخش کشاورزی مانند انواع تراکتورو کمباین ،چاپرهای خودگردان و .. است . مهندس مریم برزنونی افزود: این طرح در سنوات گذشته مشمول ماشین های زیر ۱۳ سال ساخت بود ولی در سال جاری ماشین های زیر ۲۵ سال ساخت نیز قابل پلاک گذاری خواهد بود.
وی افزود: لزوم و اهمیت پلاک گذاری ماشین های کشاورزی، به منظور شناسایی و شناسنامه دار کردن تراکتورها و کمباین های کشاورزی با هدف ساماندهی بهتر، ارایه خدمات مناسب و تسریع در امور مربوط به ماشینهای کشاورزی انجام می شود. مهندس برزنونی از دیگر مزایای این امر را تسهیل دربیمه ماشین آلات کشاورزی، مدیریت مصرف سوخت و در نهایت صدور کارت سوخت ویژه کشاورزی وانجام امور حقوقی از جمله خرید و فروش ونقل و انتقالات این ماشین ها و نیزدریافت تسهیلات بانکی آسانتر دانست و تاکید کرد: لزوم این کار در مشارکت بیشتر کشاورزان در طرح پلاک گذاری است و از کشاورزان عزیز میخواهیم تا در اسرع وقت برای انجام مراحل اجرایی طرح به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه مراجعه نمایند.
رییس اداره امور فناوری های مکانیزه کشاورزی سازمان اظهار داشت: مقرر شده است ارائه خدمات شامل تحویل سوخت ، تسهیلات و ... به تراکتورها و تمامی ماشین آلات منوط به ارائه شماره پلاک هویتی بوده و در صورت عدم مراجعه برای پلاک گذاری، تا پایان فرصت زمانی تعیین شده بالتبع ما قادر به ارائه خدمات به ماشین های کشاورزی فاقد پلاک نیستیم . ایشان خاطر نشان کرد: این طرح با مشارکت پلیس راهور انجام می شود و از همکاری صمیمانه این عزیزان در سنوات گذشته تشکر کرد و خواستار همکاری مجدد به جهت تسریع در روند اجرای این طرح شد.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : جهاد
  • بازدید : 778
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5429

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 537
بازدید ماه:13386
بازدید سال:23825
بازدید کل:2394151