عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری چهارمین جلسه هماهنگی امور تعزیرات حکومتی شهرستان آزادشهر


برگزاری چهارمین جلسه هماهنگی امور تعزیرات حکومتی شهرستان آزادشهر

برگزاری چهارمین جلسه هماهنگی امور تعزیرات حکومتی شهرستان آزادشهر

  ابتدا محمدی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ضمن عرض خیرمقدم وخوشامدگویی به حاضرین در جلسه، توضیحات کاملی را در راستای نظارت و کنترل هرچه بیشتر بر واحدهای صنفی خرده فروش ارائه نمود .
    وی در ادامه در زمینه تخلفات احتمالی ازجمله گرانفروشی ،کم فروشی ،احتکار وغیره مواردی را بیان نموده و ازتخلف عدم درج قیمت به عنوان سرمنشاء تخلفات اقتصادی دررسته های صنفی خرده و عمده فروش نام برد و از بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت  و واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف خواست تا با توان و همتی مضاعف ،  نظارت دقیق تری  بر واحدهای صنفی سطح شهر داشته باشند.  همچنین در حین بازرسی های نوبه ای کنترل فاکتورخریدکالاها و اینکه واحدهای صنفی مستلزم به صدور فاکتور فروش به مشتریان می باشند را مد نظر داشته و در سرلوحه کاری خود قراردهند.
سپس ازرئیس اتاق اصناف شهرستان خواست تا نسبت به برگزاری کلاسهای آموزشی وتوجیهی در راستای آشنایی هرچه بهتر اتحادیه های صنفی باقوانین و مقررات تعزیرات حکومتی و مقوله قاچاق باحضور نماینده تعزیرات حکومتی بطور ماهیانه اقدام گردد. درادامه از اداره تعزیرات حکومتی شهرستان گنبدکاووس درخواست نمود تا رسیدگی به پرونده های قاچاق  را در اولویت کاری خود قرارداده و احکام صادره را هرچه سریعتر به این اداره اعلام نمایند  .
سپس آماری دقیق ازپروندهای ارسالی به تعزیرات حکومتی طی 9 ماهه سالجاری و نیز تعدادپروندهایی که تاکنون اجرای حکم نشده اند ارائه گردید.
در پایان پس از بحث و تبادل توسط اعضاء ، تصمیمات لازم اتخاذ گردید .
 

برگزاری چهارمین جلسه هماهنگی امور تعزیرات حکومتی شهرستان آزادشهر

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 432
بازدید دیروز: 537
بازدید ماه:13764
بازدید سال:24203
بازدید کل:2394529