عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر


هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر

هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر

 

  به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان از آغاز مطالعات احداث اردوگاه دانش آموزی خبر داده شد.
  قربانعلی بذرفشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر در این جلسه با اشاره به ترافیک سنگین خیابان شهید بهشتی این شهرستان، پیشنهاد جابجایی ساختمان اداری آموزش وپرورش را به فضای جدیدالاحداث جنب دانشگاه ازاداسلامی را مطرح کرد و افزود: این جابجایی ضمن کاهش بارترافیکی ناشی از حضور کارمندان وارباب رجوع نقش مهمی در کاهش مشکل کمبود فضای آموزشی نیز دارد. وی درادامه از آغاز مطالعات احداث اردوگاه دانش آموزی دراین شهرستان خبر داد و افزود: باتوجه به اختصاص کد اردوگان دانش آموزی از سوی وزارت آموزش و پرورش برای شهرستان آزادشهر احداث این اردوگاه در توسعه و پیشرفت آموزشی و پرورشی شهرستان می تواند مؤثر باشد.
  در ادامه ملک حسینی معاون عمرانی فرماندار آزادشهر هم بااشاره به یادگیری مهارت در اشتغالزایی دانش آموزان، اجرای طرح ایران مهارت را در مدارس متوسطه شهرستان فرصت مناسبی جهت آشنایی دانش آموزان با حرفه ومهارت مورد علاقه خود بیان کرد و خواستار اهتمام ویژه آموزش و پرورش به این طرح شد. وی هدایت دانش آموزان از طریق برگزاری جلسات توجیهی برای آنان و  آشنایی خانواده ها با اهمیت این طرح را در اجرای مطلوب آن مفید بیان کرد.
 

هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر

 

هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 678
بازدید ماه:1
بازدید سال:87530
بازدید کل:2457856